Unilever Elida Beauty را تأسیس می کند – HAPPI

Unilever در حال چرخش تعدادی از مارک های کوچکتر زیبایی و مراقبت های شخصی با نام Elida Beauty است. مارک های تجاری شامل Q-Tips، Caress، Tigi، Timotei و MonSavon است. با هم ، آنها فروشی در حدود 725 میلیون دلار (660 میلیارد یورو) داشتند و در درجه اول در اروپا و آمریکای شمالی فروخته می شوند. طبق اعلام این شرکت ، یونیلور در حال اقدام است زیرا مارک های تجاری “از تمرکز مدیریت اختصاصی بهره مند می شوند”.

این خبر در حالی منتشر شد که یونیلور نتایج Q1 را گزارش کرد. فروش کمتر از 1٪ کاهش یافت و به 12.3 میلیارد یورو (14.8 میلیارد دلار با نرخ ارز فعلی) به دلیل نامطلوب بودن نرخ ارز کاهش یافت. رشد زمینه ای 5.7٪ بود. این شرکت گفت که رشد قوی ناشی از زیبایی و اعتبار عالی و تغذیه عملکردی است.

فروش عمده خدمات زیبایی و مراقبت شخصی 2.3٪ افزایش داشته است که 1.5٪ حجم و 0.8٪ قیمت گذاری داشته است. پاکسازی پوست با رشد در دو ماه اول و پس از آن در مارس کاهش یافت ، زیرا Unilever شروع به افزایش شدید تقاضا برای محصولات بهداشتی کرد. این شرکت Dove’s Care & Protect را در قاره های آمریکا ، اروپا و هند ارائه داد. گفته می شود این فرمول ترکیبی از بهداشت و مرطوب سازی طولانی مدت است. مراقبت از پوست و مراقبت از مو هر دو در اواسط تک رقمی رشد کردند. در رشد مو ، شستشو و مراقبت با عملکرد قوی در چین و هند همراه بود ، که تا حدودی با کاهش مدل سازی جبران شد ، زیرا زندگی محدود همچنان در موارد استفاده سنگین می شود. دئودورانت ها با تک رقمی شدن کاهش یافتند زیرا بازار مصرف دئودورانت ها نیز تحت تأثیر مصرف کمتر مصرف کننده قرار گرفت. فروش پرستیژ با رشد مجدد دو رقمی روبرو شد و این امر به کمک مجدد تدریجی مواد مجدد و بازگشایی فروشگاه های آجر و ملات در ایالات متحده درآمد. مارک ساعت شنی یک رژ لب قرمز 100٪ وگان فرمول بندی شده با رنگدانه ای در انتظار ثبت اختراع را جایگزین استاندارد صنعت ، که از سوسک های خرد شده تولید می شود ، کرد.

فروش اساسی مراقبت در منزل 5.9٪ رشد کرد ، از نظر حجم 6.5٪ و قیمت منفی 0.6٪. تمیز کردن پارچه و تقویت پارچه با رشد در هند با بازگشت مصرف کنندگان به دفاتر و مدارس ، در اواسط رقم رشد کرد. در طول سه ماهه ، یونیلور به نوآوری گیاهی “سخت تر روی لکه ها ، مهربان تر از سیاره” با نام تجاری Omo ادامه داد. با افزایش تقاضا برای تمیز کننده های سطح ، لوازم بهداشتی و بهداشتی در اواسط تک رقمی رشد کردند ، اگرچه در ماه مارس با توجه به اینکه Unilever با رایانه های بالاتری روبرو شد ، این روند کاهش می یابد. یونیلور با گسترش فرایندهای جدید به هند ، ترکیه و انگلیس ، نوآوری کشتن میکروب های چند سطحی omestos را گسترش داد.

براساس مناطق ، در پی قفل شدید در سال گذشته ، بازارهای نوظهور با رشد شدید دو رقمی در چین و هند رشد کردند. آمریکای لاتین در حالی رشد کرد که تک رقمی رشد کرد در حالی که آسیای جنوب شرقی با کاهش اندک مواجه شد. بازارهای توسعه یافته 0.8٪ رشد کردند ، در حالی که رشد تک رقمی در آمریکای شمالی با کاهش در اروپا جبران شد ، جایی که با قفل شدن حجم تحت تأثیر قرار گرفت و Unilever با مقایسه با یک سال گذشته روبرو شد. تجارت الکترونیکی با رشد اساسی 66 درصدی و 11٪ از فروش ، عملکرد خوبی را تجربه کرد.

هیئت مدیره یونیلور همچنین خرید سه میلیارد یورویی را تصویب کرد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>