Unilever محیط کار را مجدداً بررسی می کند

طبق مصاحبه اخیر مک کینزی با مدیر منابع انسانی یونیلور ، لینا نایر ، بیماری همه گیر COVID-19 تغییر شکل داده است ، شاید به طور دائمی. در روزهای ابتدایی همه گیری ، شرکت ها به سرعت حرکت کردند تا با قفل شدن سازگار شوند ، بیکاری افزایش یافته و زنجیره های تأمین تا نقطه شکست شکسته شد.

در عین حال ، برای اطمینان از نیروی انسانی سالم ، شرکت ها عملیات از راه دور را راه اندازی کردند. طبق مطالعه دانشگاه استنفورد ، 42٪ از نیروی کار ایالات متحده در تمام مدت در همه گیر در حال رفت و آمد از راه دور بوده اند. کارمندان عادی جدید را دوست دارند – به حدی که تقریباً 30٪ از متخصصین شاغل می گویند اگر مجبور به بازگشت به دفاتر خود شوند ، کار را ترک می کنند.

نایر به مک کینزی گفت که وقت آن است که در مورد مدلهای سنتی “اشتغال برای همیشه” تجدید نظر کنید.

او گفت که مدل قدیمی 40/40/40؛ به عنوان مثال ، هفته های 40 ساعته به مدت 40 سال با یک کارفرما به منظور بازنشستگی با 40٪ از حقوق سالانه خود ، دیگر با واقعیت های بسیاری از کارکنان سازگار نیست.

“چرا فقط یک مدل اشتغال استاندارد وجود دارد که همه باید به جای داشتن چندین گزینه اشتغال متناسب با زندگی افراد ، در آن متناسب باشند؟” او موسیقی کرد.

وی اذعان داشت که در روزهای ابتدایی همه گیری ، یونیلور و سایر شرکت های چند ملیتی با یادگیری کار به عنوان یک تیم بدون مرزهای سلسله مراتبی یا عملکردی ، و شکستن بسیاری از سیلوهای سازمانی ، چابکی زیادی نشان دادند.

نایر گفت: “یکی از آموخته های بزرگ من در این دوره این بوده است که همه ما در یک طوفان هستیم ، اما در یک قایق نیستیم.” “ایجاد راه حل های شخصی برای مردم در همه جا یک چالش بزرگ بوده است. ما در 190 کشور فعالیت می کنیم. هر کشوری در زمان های مختلف با چالش های مختلفی روبرو شده است و اغلب به طور متفاوتی پاسخ داده است. “

در نتیجه ، کشورهایی مانند چین و استرالیا که در آستانه پایان بحران COVID-19 قرار داشتند ، برای برزیل و هند به عنوان الگوهایی نشان دادند که چه عواملی م workedثر است و چه عواملی.

در سطح کارمندان فردی ، یونیلور از همان ابتدا تشخیص داد که کارمندان دارای تجربیات کاملاً متفاوتی هستند. برخی از افراد فقط خسته شده بودند ، در حالی که برخی از افراد از نظر ذهن آگاهی و تأمل زمان بیشتری می خواستند.

نایر گفت: “این یک رویکرد کاملاً متناسب نبوده است.” “هر کس نیازهای مختلفی دارد. همه نگرانی های مختلفی دارند – ما چگونه می توانیم به آن پاسخ دهیم؟ “

همه گیری همچنین بر رشد نابرابری و نابرابری در نیروی کار تأکید کرد. در تلاش برای اصلاح برخی از این اشتباهات ، یونیلور مجموعه گسترده ای از تعهدات اجتماعی را در مورد بالا بردن سطح زندگی برای همه ، ایجاد فرصت های فراگیر كردن و آماده سازی افراد برای آینده كار اعلام كرد.

به عنوان مثال ، این شرکت از قبل برای 150،000 نفر حقوق زندگی خود را تضمین کرده است. اکنون ، متعهد شده است که به هر کس که مستقیماً کالا و خدمات را تا سال 2030 به Unilever ارائه می دهد ، دستمزد یا درآمد زندگی خود را پرداخت کند.

نایر به مک کینزی و شرکت گفت: “این یک تعهد بسیار بزرگ ، جسورانه و جسورانه است.”

در همان زمان ، یونیلور متعهد شده بود که سالانه 2 میلیارد یورو از هزینه خود را برای مشاغل متنوع هزینه کند – که به عنوان تعریف آنهایی است که 51٪ متعلق به آنهاست ، تحت مدیریت و کنترل توسط افرادی از گروه های کم سابقه ، مانند زنان ، جامعه LGBTQI + ، گروه های قومی و نژادی اقلیت و افراد معلول.

نایر نتیجه گیری کرد: “ما متعهد شدیم که بگوییم مدل های جدید اشتغال را برای همه کسانی که برای ما کار می کنند پیشگام خواهیم کرد تا همه آنها تا سال 2030 گزینه های انعطاف پذیر داشته باشند.” “و در آخر ، ما متعهد شده ایم که ده میلیون جوان را به مهارت های اساسی مجهز کنیم تا آنها بتوانند فرصت های شغلی را پیدا کنند.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>