واسیلیکی پترو ، Unilever EVP و مدیر عامل Prestige گفت: “ما خوشحالیم که Paula Choice به خانواده ما Unilever Prestige خواهد پیوست.” Paula’s Choice یک پیشگام واقعی در فضای دیجیتال برای زیبایی است و یک مارک مبتنی بر ماموریت ایجاد کرده است که ریشه در حقیقت و حقیقت دارد شفافیت. نمی توانیم صبر کنیم تا برند و محصولات شاخص آن را به مخاطبان حتی بیشتر معرفی کنیم. “
بگون گفت که از پیوستن یونیلیور و پائولا به هیجان آمده است و از تیم یونیلور به دلیل اعتقاد به مأموریت و ارزشهای پائولا تشکر کرد.
وی گفت: “با استفاده از Unilever می توانیم در 26 سال تولید محصولات درخشان و با ایجاد اعتماد به نفس به مردم اعتماد به نفس حاصل از دانستن اینکه آنها به بهترین وجه از پوست خود مراقبت می کنند ، به کار و بینش خود ادامه دهیم.”
گفته می شود فروش خالص پائولا 300 میلیون دلار است و اریكا كوسمن مدیر CMO آن گفت كه پائولا انتخاب بزرگترین مارك مراقبت از پوست برای مصرف كنندگان مستقیم در جهان است. در اوایل سال جاری ، کاسمن در مصاحبه ای با هاپی گفت ، پس از سالها رشد DTC ، توافق اخیر با Sephora فرصت های جدیدی در خرده فروشی سنتی فراهم می کند.
وی گفت: “تمرکز ما ساخت کانال DTC ما است و ما اکنون در نقطه عالی هستیم که با استفاده از DTC ترکیبی به علاوه پویایی خرده فروشی ، آگاهی را با توانایی های بالقوه در آینده افزایش می دهیم.”
انتظار می رود معامله در سه ماهه سوم بسته شود. برای Unilever ، این حرکت تجارت DTC دیگری را به مجموعه معتبر خود اضافه می کند که در حال حاضر شامل Tatcha ، Murad ، Dermalogica ، Kate Somerville و Ren است. این امر پس از آن صورت می گیرد که یونیلور به فکر واگذاری برخی از مارک های زیبایی کوچکتر خود افتاده است.
Leave a reply