Unilever استراتژی “زیبایی مثبت” را تنظیم می کند

شما نمی توانید با موفقیت بحث کنید و سانی جین رئیس بخش زیبایی و مراقبت شخصی Unilever قصد انجام چنین کاری را ندارد. وی در مصاحبه اخیر خود اظهار داشت که “مارک های هدفمند” این شرکت دو برابر سریعتر از “غیر هدفمند” رشد می کنند. با توجه به این نکته ، گروه Jain در حال انجام تغییرات بی شماری به عنوان بخشی از استراتژی زیبایی مثبت خود است ، طرحی که خواستار این موارد است:

• کلمه “عادی” را از بسته بندی محصول حذف کنید.
• دیگر تصاویر بازاریابی را تغییر ندهید.
مفهوم زیبایی را از طریق تنوع و فراگیری گسترش دهید.
• ادامه کار برای ممنوعیت جهانی آزمایش حیوانات ؛ و
• اهداف پایدار را گسترش دهید.

جین به WWD گفت: “مصرف کنندگان جوان به مارک هایی که فقط مزایای عملکردی دارند اهمیت نمی دهند ، آنها می خواهند خود را با مارک هایی مرتبط کنند که برای افراد جامعه و کره زمین مفید است.” “این یک چشم انداز مناسب آینده است ، که با گذشت زمان پایدار خواهد بود.”

با فروش سالانه بیش از 21 میلیارد دلار ، که تقریبا نیمی از گردش مالی شرکت را تشکیل می دهد ، جین و گروه او نقشی اساسی در تحقق آرزوی مدیر عامل Unilever آلن جوپ برای تبدیل آن به “رهبر جهانی در تجارت پایدار” خواهند داشت.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>