Umberto Giannini رنگ مو را در هدف قرار می دهد

نام تجاری زیبایی انگلستان با محصولات جدید در فروشگاه و آنلاین اکنون در بازار ایالات متحده گسترش می یابد.

ملیسا مایسل ، دستیار ویرایشگر01.01.21

Umberto Giannini ، یک مارک انگلیسی با بیش از 30 سال میراث در تولید رنگ مو 100٪ گیاهخوار و بی رحمانه ، با استفاده از ماسک های رنگ مو و رنگ موقت Umberto Giannini Flowerology در ایالات متحده وارد فروشگاه های Target و Target.com شد. جیانینی و شریک / بنیانگذار وی ، کلر شرد (مدیر ارشد چشم انداز برند) ، اولین خط تولید UG را در سال 1998 راه اندازی کردند. Shread ، یک هنرمند و وگان مادام العمر ، از تعهد مارک برای 100 free بی رحمانه ، وگان حمایت کرد. ، و در خط مقدم اقدامات شفافیت و پایداری است.

Umberto Giannini Flowerology به طور طبیعی Kinder Vegan Color ، یک رنگ ثابت در خانه برای پوشش 100٪ خاکستری ، در پنج سایه موجود است. اما جنجالی بزرگتر در حال حاضر با خریداران ماسکهای رنگی موقت Umberto Giannini Flowerology است. این محصولات با محو شدن در 2-10 شستشو ، رنگ موی قابل سفارشی را با نتایج موقت و بدون تعهد ارائه می دهند. فرمول های طبیعی 97٪ حاوی مواد مغذی از جمله روغن نارگیل و روغن گل بابونه برای مرطوب سازی و صاف شدن موها هستند و از یک پایان براق و درخشان طبیعی استفاده می کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بازار رنگ آمیزی در حال رشد ، به دنبال ویژگی غواصی عمیق ما در مه 2021 باشید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>