Ulta Beauty برای تبلیغ مارک های سیاه

تعهد 15 درصدی را به همراه میسی ، سپهورا و سایر خرده فروشان در نظر بگیرید.

تام برانا ، مدیر تحریریه06.02.21

Ulta Beauty ، بزرگترین خرده فروش زیبایی آمریکا ، 15 درصد تعهد را قبول کرده است. این تعهد که توسط برند لوازم جانبی Brother Vellies ‘Aurora James تاسیس شد ، به شرکت کنندگان اجازه می دهد حداقل 15٪ از فضای قفسه خود را به مارک های متعلق به Black اختصاص دهند.

“این اعلامیه بسیار عظیم است – و مشارکت ما تأثیر بسزایی در مشاغل سیاه پوست در صنعت زیبایی خواهد داشت. با نزدیک شدن به یک سالگی خود ، ما مشتاقانه منتظر هستیم که به پیشرفت خود ، توسعه مشارکت و ادامه ایجاد فرصت برای صاحبان مشاغل سیاه بپردازیم. “

این تعهد فراتر از زیبایی است. این شامل شرکتهایی مانند میسی ، و Crate و بشکه ، و همچنین Sephora و Bluemercury است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>