Tropic هاوایی با انتشار نسخه محدود ، محافظت در برابر آفتاب را تقویت می کند

تابستان به ایالات متحده رسیده است و هاوایی Tropic در حال تبدیل به قدرت عطر است که به 100 میلیون صاحب سگ در ایالات متحده یادآوری می کند قبل از اینکه توله سگ خود را برای بیرون از خانه قدم بزنند ، مکث کرده و ضد آفتاب بزنند.

هم اکنون مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به سایت HawaiTropicPawsForSPF.com کیسه های مدفوع سگ هاوایی Tropic رایگان خود را که با رایحه گرمسیری نمادین این برند تزریق شده است ، مطالبه کنند.

رهاسازی کیسه های زباله برای حیوانات خانگی توسط این برند در حالی انجام می شود که در نتیجه شیوع بیماری همه گیر ، میزان فرزندخواندگی سگ به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

آناستازیا توبیاس ، رئیس بازاریابی ، سان ، مراقبت شخصی Edgewell.

می توانید در پادکست پیش رو Happi که در مورد محصول جدید نسخه محدود که برای افزایش انطباق طراحی شده است ، صحبت کنید ، به Tobias گوش دهید.

به گفته هاوایی تروپیک ، تنها حدود 16 درصد صاحبان سگ های ژنرال Z و Millennial می گویند که به طور مرتب ضد آفتاب می زنند.

بازرگانان مراقبت از آفتاب انتظار دارند که در سال 2021 بازگشت مجدد داشته باشد زیرا اکنون با رفع محدودیت های همه گیری ، مصرف کنندگان در سفر بیشتری هستند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>