Softsoap اوه شادی را راه اندازی می کند! مجموعه

برند Softsoap Colgate-Palmolive با Joy Cho ، بنیانگذار و مدیر خلاق استودیوی طراحی گرافیک سبک زندگی Oh Joy! همکاری کرده است تا Oh Joy را راه اندازی کند! مجموعه توسط Softsoap. محدوده جدید به طور انحصاری در Target در دسترس است.

مجموعه جدید در چهار رایحه وجود دارد: گریپ فروت آبدار ، مهمانی هلو ، ماکادمیای نیمه شب و عنبیه شکوفه.

“ما بسیار شادمان هستیم که یک بار دیگر در مورد این مجموعه جدید با جوی چو همکاری می کنیم. من فکر می کنم آنچه این مجموعه را خاص می کند این است که اینها توسط جوی طراحی شده اند و ما اکنون مجموعه ای از صابون ها داریم که واقعاً عنصر شادی آور او را از خود نشان می دهد یک مارک خانگی که مصرف کنندگان آن را دوست دارند و به آن اعتماد دارند “، گفت: امیلی فونگ میچل ، مدیر کل مراقبت شخصی آمریکای شمالی. “اکنون بیش از هر زمان دیگر ، شستن دست به بخشی مهم در زندگی روزمره ما تبدیل شده است ، بنابراین مطمئناً قادر به ایجاد رنگ و بوی رنگی برای وظیفه ای هستیم که ما را در امان نگه می دارد ، قطعاً می تواند تفاوت ایجاد کند.”

جوی چو در مورد مشترک گفت: “من در یک پروژه قبلی با Softsoap مشارکت کردم و آنقدر سرگرم شدیم که با شستن دست های ساده و روزمره مردم را به وجد آوردیم” مجموعه. “من عاشق این هستم که هر روز کارهای روزمره را هیجان انگیز و شادتر کنم. از آنجا که در حال حاضر شستن دستها بیش از هر زمان دیگری مهم است ، ما همچنین می توانیم به هر ظرفشویی سرگرمی ، رنگ و شادی اضافه کنیم.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>