Skin Wellness Brand Bliss گواهینامه B Corp دریافت می کند

Bliss با B Corp گواهی شده است – و این اولین مارک مراقبت از پوست است که برای رسیدن به این هدف به صورت گسترده و دارویی فروخته می شود. این گواهینامه تأیید می کند که Bliss بالاترین استانداردهای عملکرد اجتماعی و زیست محیطی تأیید شده ، شفافیت عمومی و پاسخگویی قانونی برای تعادل سود و هدف را دارد.

از زمان راه اندازی مجدد Bliss در سال 2018 ، نام تجاری زیبایی با اسپا بر اساس وظیفه خود لیزر متمرکز شده است: مراقبت از خود ، یکدیگر و محیط زیست برای دستیابی به وضعیت شادی بالاتر.

برای تحقق این امر ، Bliss تلاش کرد تا تعهدات مداوم خود را مطابق با این ارکان تصویب کند ، از جمله مشارکت خیرخواهانه با پروژه Trevor ، پشتیبانی از مرکز تحقیقات و سیاست ضد نژادپرستی ، تولید محصولات متناسب با استانداردهای PETA و اتحادیه اروپا و اولویت بندی پایداری از طریق آنها. مشارکت TerraCycle و ابتکارات کاهش زباله.

مدیرعامل Bliss ، مری بارگامیان ، می گوید: “طی چندین سال گذشته ، تعهد ما نسبت به مردم ، حیوانات و کره زمین زمینه را برای موفقیت در ارائه مهر تأیید بسیار جستجو شده B Corp فراهم کرده است.” “فقط 1٪ از مارک های متقاضی گواهینامه تأیید می شوند و ما از اینکه بخشی از معدود افرادی هستیم که راه را برای آینده مارک های زیبایی پاک و پایدار پیش می برند بسیار خوشحالیم.”

برای بیش از یک سال ، Bliss شریک پروژه Trevor ، بزرگترین سازمان LGBTQ پیشگیری از خودکشی و مداخله در بحران در جهان برای کمک به جوانان در معرض خطر ، و همچنین یکی از حامیان مرکز تحقیقات و سیاست ضد نژادپرستی و تعهد آنها به درک ، توضیح و حل مشکلات نابرابری نژادی و بی عدالتی. با هم ، بلیس و این سازمان ها تلاش می کنند تا سلامتی ، رفاه و برابری را برای همه اساسی کنند.

Bliss برای اطمینان از تمیز و ایمن بودن محصولاتش فراتر از این هم عمل می کند. این مارک تنها از مواد اولیه با کیفیت بالا و دارای اخلاقی استفاده می کند و محصولات خود را با اندیشه به گونه ای تنظیم کرده است که 90٪ گیاهخوار و 100٪ پاک و بی رحمانه باشد. همه تأمین کنندگان باید تأیید کنند که در تولید مواد تشکیل دهنده Bliss هیچ گونه حشره ای و حیوانی آسیب ندیده است.

علاوه بر این ، بسته بندی ها و فرمول های Bliss برای کاهش آگاهانه تأثیر بر روی کره زمین ایجاد شده اند. این برند با TerraCycle همکاری رسمی دارد تا اطمینان حاصل کند که 100٪ قابل بازیافت هستند و فقط در چند ماه توانسته است 26 پوند بسته بندی خود را از محل دفن زباله هدایت کند. همچنین ، با اولویت بندی ابتکارات کاهش زباله ، Bliss صرفاً در سال 2020 بیش از 340،000 فوت مربع زباله یکبار مصرف و 900 پوند اضافی زباله غیرضروری بسته بندی صرفه جویی کرده است.

ادامه داد: Baregamian ادامه داد: “B Corp” استاندارد طلایی برای مشاغل خوب است و همیشه ارزش های اجتماعی و زیست محیطی را در تصمیم گیری خود اولویت قرار می دهند ، بنابراین می دانستیم که این یک گواهینامه است که می خواهیم دنبال کنیم. “ما بسیار هیجان زده ایم که می بینیم کار سخت ما تا به امروز با این شناخت برجسته نتیجه داده است و مشتاقانه منتظر کارهایی هستیم که برای رسیدن به این استانداردهای دقیق انجام داده ایم.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>