Shiseido Accenture را برای تقویت تحول دیجیتال انتخاب می کند

یک همکاری مشترک Accenture و Shiseido برای تسریع در تحول دیجیتال Shiseido به عنوان بخشی از مشارکت استراتژیک دو شرکت در ماه فوریه طراحی شده است. سرمایه گذاری مشترک ، Shiseido Interactive Beauty ، تقریباً شامل 250 دیجیتال ، فناوری اطلاعات (IT) و سایر منابع ماهر از هر دو شرکت Shiseido و Accenture خواهد بود. Accenture همچنین آموزش هایی را برای کمک به کارمندان این شرکت در ارتقا مهارت های دیجیتالی ارائه می دهد.

انتظار می رود Shiseido Interactive Beauty ، که اکثراً متعلق به Shiseido است ، فعالیت خود را در ماه جولای آغاز کند.

طبق گفته Accenture ، JV سریعتر از آنچه Shiseido به خودی خود توسعه می دهد ، قابلیت های دیجیتالی و نوآوری را برای Shiseido فراهم می کند. این سرمایه گذاری همچنین به Shiseido کمک می کند تا زیرساخت فناوری اطلاعات (IT) خود را به فضای ابری منتقل کند و به Shiseido امکان می دهد تا ضمن کاهش هزینه های نگهداری ، بهره وری از قابلیت های IT خود را افزایش دهد. تحول دیجیتال بخشی از استراتژی جدید شركت Shiseido “WIN 2023 and Beyond” است كه متمرکز بر ترویج اصلاحات ساختاری و تقویت پایه مالی آن در حالی كه ادامه سرمایه گذاری تهاجمی در مناطقی را خواهد داشت كه پایه رشد بلند مدت ، از جمله نام تجاری ، نوآوری ، زنجیره تامین و نیروی کار آینده.

“همانطور که Shiseido تلاش می کند از طریق زیبایی زیبایی جهانی بهتر را تحقق بخشد ، تبدیل دیجیتال به عنصری اساسی برای Shiseido تبدیل شده است تا بتواند به سرعت به مشتریان و بازارهای متغیر پاسخ دهد. من معتقدم که کار با Accenture ، یک شرکت با سابقه ثابت در ارائه خدمات جهانی دیجیتال و مهمتر از همه ، خدماتی که فلسفه و ارزشهای شرکتی ما را در اختیار داشته باشد ، فرصتی بزرگ برای Shiseido ایجاد می کند تا یک جهش به جلو داشته باشد. “” رئیس و مدیر عامل شرکت Shiseido ، ماساهیکو اووتانی گفت. “من اطمینان دارم که همراه با Accenture می توانیم تجربیات زیبایی جدیدی را که مشتریان قبلاً تجربه نکرده اند ایجاد کنیم و صنعت زیبایی را متحول کنیم.”

در این سرمایه گذاری مشترک از داده ها و فناوری پیشرفته برای ایجاد تجارب جدید زیبایی از طریق تقویت بازاریابی دیجیتال استفاده خواهد شد. کلید این تلاش استفاده از سوابق خرید و خرید مشتری خواهد بود ، چه از طریق تعامل آنها در سیستم عامل های دیجیتال Shiseido یا در فروشگاه ها ، و همچنین فعالیت های دیگر مانند تشخیص پوست یا آرایش ، استفاده از واقعیت افزوده و سایر فن آوری های دیجیتال برای پیشنهاد جدید محصولات و خدمات ، از جمله مشاوره های شخصی.

جولی سوئیت ، مدیرعامل Accenture گفت: “ما مفتخریم که به Shiseido کمک می کنیم تا مأموریت جسورانه خود را برای ارائه” نوآوری های زیبایی برای جهانی بهتر “و تأمین نیازهای جامع مصرف کنندگان تسریع کند.” مشارکت ما بر اساس ارزش های مشترک ما است ، فقط در ایجاد تجارب باورنکردنی برای مصرف کنندگان Shiseido و ارزش بیشتر برای شرکای تجاری و خرده فروشی آن ، بلکه سرمایه گذاری در مهارت های دیجیتال برای کارکنان Shiseido ، افزایش شمول و تنوع و قرار دادن پایداری در قلب محصولات و فعالیت های آن – تبدیل به ایجاد ارزش برای همه ”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>