Shiseido و Dolce & Gabbana مجوز زیبایی را تا حدی خاتمه می دهند

شیزیدو و دولچه و گابانا توافق نامه مجوز زیبایی خود را تا حدی خاتمه دادند. این حرکت بخشی از استراتژی Shiseido “WIN 2023 and Beyond” است.

این اقدام برای 31 مارس 2021 برای همه بازارها به جز فرانسه قابل اجرا است. به طور جداگانه ، Beauté Prestige International در حال بررسی D&G است تا فعالیت های صدور مجوز در فرانسه را تا پایان سال به پایان برساند و تولید و توزیع محصولات زیبایی Dolce & Gabbana را در مقیاس جهانی برای حداقل 12 ماه از تاریخ 1 ژانویه دنبال کند. 2022

Shiseido و BPI توافق نامه مجوز Dolce & Gabbana را در اکتبر 2016 منعقد کردند. BPI مسئول تجارت عطرهای Shiseido Group است.

استراتژی Wise 2023 و فراتر از آن Shiseido خواستار اصلاحات ساختاری در این سال ، همراه با تقویت پایه مالی آن و آماده سازی تجارت پس از COVID است. در سال 2022 ، Shiseido 150 سالگرد خود را جشن می گیرد ، مارک های جهانی خود را رشد می دهد و بازگشت به مسیر بهبود رشد. تا سال 2023 ، این شرکت ساده سازی سبد تجاری و نام تجاری خود و فروش خالص حدود 1 تریلیون ین و حاشیه سود عملیاتی 15٪ را برای تبدیل شدن به یک Shiseido قوی تر ، کاملاً بهبود یافته از بحران ، هدف قرار خواهد داد.


بعلاوه ، Shiseido قصد دارد تا سال 2030 به شرکت شماره 1 زیبایی پوست تبدیل شود. این شرکت آرزو دارد یک “شرکت سلامتی شخصی” باشد که به یک عمر زیبایی منحصر به فرد و سالم برای هر یک کمک می کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>