
این اقدام برای 31 مارس 2021 برای همه بازارها به جز فرانسه قابل اجرا است. به طور جداگانه ، Beauté Prestige International در حال بررسی D&G است تا فعالیت های صدور مجوز در فرانسه را تا پایان سال به پایان برساند و تولید و توزیع محصولات زیبایی Dolce & Gabbana را در مقیاس جهانی برای حداقل 12 ماه از تاریخ 1 ژانویه دنبال کند. 2022
Shiseido و BPI توافق نامه مجوز Dolce & Gabbana را در اکتبر 2016 منعقد کردند. BPI مسئول تجارت عطرهای Shiseido Group است.
استراتژی Wise 2023 و فراتر از آن Shiseido خواستار اصلاحات ساختاری در این سال ، همراه با تقویت پایه مالی آن و آماده سازی تجارت پس از COVID است. در سال 2022 ، Shiseido 150 سالگرد خود را جشن می گیرد ، مارک های جهانی خود را رشد می دهد و بازگشت به مسیر بهبود رشد. تا سال 2023 ، این شرکت ساده سازی سبد تجاری و نام تجاری خود و فروش خالص حدود 1 تریلیون ین و حاشیه سود عملیاتی 15٪ را برای تبدیل شدن به یک Shiseido قوی تر ، کاملاً بهبود یافته از بحران ، هدف قرار خواهد داد.
بعلاوه ، Shiseido قصد دارد تا سال 2030 به شرکت شماره 1 زیبایی پوست تبدیل شود. این شرکت آرزو دارد یک “شرکت سلامتی شخصی” باشد که به یک عمر زیبایی منحصر به فرد و سالم برای هر یک کمک می کند.
Leave a reply