SeeMe Beauty By P&G زنان بالای 50 سال را هدف قرار می دهد

مدیران Procter & Gamble می گویند زنان بالای 50 سال جمعیتی قدرتمندی است که اغلب مورد بازاریابی قرار نمی گیرد. SeeMe Beauty شرکت قصد دارد این روایت را تغییر دهد. طبق گفته P&G ، مخاطبان SeeMe شامل 75 میلیون زن هستند که تقریبا 70٪ از درآمد یکبار مصرف را کنترل می کنند و 50٪ از خریدهای محصولات مصرفی را تشکیل می دهند. با این حال ، این گروه فقط 5٪ رسانه ها را هدف قرار می دهند. در واقع ، طبق AARP ، 40٪ از Gen X و 53٪ از Baby Boomers احساس می کنند توسط شرکت های اصلی جریان زیبایی نادیده گرفته می شوند.

محققان P&G خاطرنشان كردند كه هرچه زنان بزرگتر می شوند ، در اثر كاهش میزان استروژن ، كه اغلب با یائسگی و یائسگی همراه است ، تعدادی از مشکلات پوستی را تجربه می كنند. این موارد شامل خشکی بیش از حد ، افتادگی ، تیرگی ، عدم درخشندگی و احتمال ایجاد لکه های با ماندگاری بیشتر است.

فرمول های SeeMe Beauty توسط خانمها برای خانمها ساخته شده و گفته می شود حاوی موادی از طبیعت هستند که برای اثر بخشی آنها بر روی پوست تخلیه شده از استروژن انتخاب شده اند. Procter & Gamble می گوید فرمول های SeeMe Beauty برای کاهش التهاب ، حفظ رطوبت بیشتر ، افزایش انرژی سلول ، تقویت استحکام و کاهش آسیب ناشی از رادیکال های آزاد طراحی شده اند. ترکیبات موجود در SeeMe شامل عصاره برگ کنگر ، روغن آووکادو ، عصاره شوید و زردچوبه برای هدف قرار دادن تأثیر این حوادث بر روی پوست است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>