QVC محصولات رنگ مو ESalon را اضافه می کند

شرکت زیبایی eSalon – سرویس رنگ موی سفارشی و با کیفیت حرفه ای در خانه – با QVC همکاری کرده است. پخش این محصولات از 23 مارس آغاز می شود. این بخش به میزبانی جین تراسی برگزار می شود ، Alix Legacy از ColorSist Lead ، که توضیح می دهد چگونه برخی از رایج ترین چالش های رنگ موهای خانگی را می توان با رنگ سفارشی eSalon برطرف کرد.

کیت رنگ موی سفارشی eSalon با ابزارهای کیپ و پرو در qvc.com/esalon و هر یک از برنامه های QVC همراه با محتوای ویدیویی و مجموعه ای از پرفروش ترین محصولات مراقبت از مو eSalon از جمله Weekly Retreat ، Universal Leave-In ، شامپو ترمیم کننده + نرم کننده نرم افزار Duo و کلاسیک شامپو + نرم کننده نرم افزار Duo. همانطور که در هاپی گزارش شد ، برخی از مفاهیم جدید را در اوایل سال 2020 ارائه داد.

از زمان راه اندازی بیش از 10 سال پیش ، eSalon بیش از 260K ترکیب رنگ منحصر به فرد صادر کرده و بیش از 10 میلیون سفارش در سراسر آمریکای شمالی ، اروپا ، استرالیا و نیوزیلند ارسال کرده است. روند eSalon که در فناوری و تئوری رنگ ریشه دارد ، با مراجعه مشتریان به esalon.com برای تکمیل یک پرسشنامه مختصر آنلاین آغاز می شود ، جایی که آنها به س aboutالات مربوط به تاریخچه مو و هدف نهایی رنگ خود پاسخ می دهند. سپس متخصصان رنگ آمیزی eSalon به صورت جداگانه با استفاده از فناوری اختلاط اختلاط رنگ ، فرمول سفارشی رنگی را تهیه می کنند. سپس رنگ مو ، همراه با همه مواردی که برای رنگ آمیزی موهای آنها لازم است ، از جمله ابزارها و دستورالعمل های شخصی ، مستقیماً به درهای مشتری منتقل می شود. پس از دریافت رنگ مشتریان ، eSalon برای بازخورد درباره رنگ و تجربه کلی آنها با آنها ارتباط برقرار می کند ، به عنوان بخشی از “حلقه بازخورد” ثابت که به شرکت اجازه می دهد تجربه مشتری و انتخاب رنگ را برای رضایت بیشتر در زمان واقعی بهینه کند.

گراهام جونز ، مدیرعامل eSalon ، گفت: “ما از همکاری با QVC ، یک خرده فروش دنباله دار که اعتقاد ما را بر این باور است که زنان باید توانایی دستیابی به کیفیت سالن مو در خانه را داشته باشند ، بسیار خوشحال هستیم.” “از طریق چندین سیستم عامل QVC ، ما مشتاقانه منتظریم که مستقیماً با مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنیم و نشان دهیم که چگونه eSalon یک راه حل کاملاً سفارشی برای رنگ موهای خانگی ارائه می دهد ، بدون اینکه وقت ، هزینه و کیفیت را از بین ببرد.”

بریجت لاو ، معاون رئیس جمهور / مدیر کالاهای عمومی زیبایی برای QVC و HSN گفت: “ما به طور مداوم در تلاشیم تا تجربه متفاوتی از محصولات را به مشتریان خود ارائه دهیم و eSalon به ما اجازه می دهد تا كیفیت آرایشگاه را به خانه مشتریان خود برسانیم.” “رویکرد سفارشی eSalon نیازهای مشتریانی را که در محیط امروزی تجربه راحتی سالن و راحتی خانه خود را دارند ، برآورده می کند. ما از طریق ویدئوی جریان مستقیم و قدرت داستان سرایی ، بسترهای eSalon را برای آموزش مشتریان ، به اشتراک گذاشتن نکات و ترفندها و نمایش روند رنگ سفارشی در اختیار شما قرار می دهیم. ما خوشحالیم که به مشتریان خود این رویکرد شخصی راجع به رنگ مو ارائه می دهیم و نمی توانیم منتظر بمانیم تا آنها مطابقت کامل خود را پیدا کنند. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>