Procter & Gamble در هنگام شیوع بیماری بر NPD غلبه دارد

برای بیش از یک سال ، در طی همه گیری ، مصرف کنندگان مجبور شدند در خانه بمانند. بنابراین جای تعجب نیست که بر اساس گزارش IRI ، موفق ترین معرفی محصولات جدید بر مراقبت از خود و آسایش متمرکز شده است. جوایز Pacesetter IRI از پرفروش ترین محصولات جدید سال 2020 تقدیر شد. Procter & Gamble با سه محصول جدید در میان 10 محصول برتر در گروه غیر غذایی به خوبی معرفی شد. برای مدت بیش از 20 سال ، جمهوری اسلامی ایران موضوعات بسیار متنوعی از جمله شوینده لباسشویی ، مواد تمیز کننده خانگی ، مراقبت از مو ، مواد آرایشی رنگ و مراقبت از پوست را در اختیار Happi قرار داده است.

لاری لوین ، بازار EVP و بازار خرید و فروش و مدیریت فکر ، IRI ، گفت: “شناخت دموگرافیک مصرف کننده و دلیل موفقیت برخی از محصولات برای مارک های بزرگ و کوچک ضروری است ، زیرا استراتژیست های نوآوری برای پاسخگویی به بازار متغیر مداوم تلاش می کنند.” “Paceetters محصولات جدید 2020 IRI و نظرسنجی مصرف کنندگان آن در مورد محصولات جدید ، حکایت از ماندن مردم در خانه است ، اما همچنان در جستجوی محصولات و مارک هایی هستند که در میان هرج و مرج COVID-19 ، لذت و راحتی را ارائه می دهند.”

برای Pacesetters غیر غذایی ، محصولاتی که ارزش افزوده بیشتری به مصرف کنندگان می دهند ، برنده بزرگی هستند. با افزایش تقاضا برای مواد شوینده به دلیل اینکه خریداران وقت بیشتری در خانه می گذرانند ، لباس های شسته شده نمایش بزرگی در لیست 20 برتر داشت و چهار محصول لباسشویی برش خورده است. رایحه های Leadus Downy Infusions بیش از 120 میلیون دلار فروش داشته است. این علاقه مشتریانی را که می خواستند تجربه ای مجلل و برتر در خانه ، با رایحه های ماندگار و محافظت از پارچه ایجاد کنند ، جلب کرد. از دیگر مارک های برتر می توان به Gain Blissful Breeze در شماره 16 ، Gain Scent Blast در شماره 19 و Tide Heavy Duty 10X اشاره کرد که در جایگاه 22 قرار گرفتند.

در حالی که فروش کلی در بخش زیبایی کم بود ، ظهور محصولات مراقبت از خود و زیبایی برای مشتریانی که می خواستند برای تماس های زوم و FaceTime آماده دوربین بمانند ، پیدا شد. در حالی که تعداد مشابهی از راه اندازی های صورت و مراقبت از پوست در سال های 2020 و 2019 وجود داشت ، فروش Pacesetter این محصولات در سال 2020 با 29 Paceetters زیبایی به نمایندگی از 378 میلیون دلار و 17٪ از کل Paceetters غیرغذایی ، قوی تر بود ، تقریبا دو برابر سهم کسب شده توسط گروه در پارسال. میانگین پرتاب از 10.6 میلیون دلار در سال 2019 به 13.1 میلیون دلار افزایش یافت.

محصولات تمیز کننده خانگی نیز در تمام شیوع بیماری سال خوبی را پشت سر گذاشتند ، با دو محصول حوله کاغذی جایی در 10 Paceetters برتر غیر غذایی. Brawny Tear-A-Square در شماره 2 قرار گرفت ، در حالی که پارچه چند سطحی Viva جایگاه شماره 7 را به خود اختصاص داد.

بر اساس داده های نظرسنجی مصرف کنندگان IRI ، پذیرش حیوانات خانگی در طی سال 2020 به طور قابل توجهی افزایش یافته است. در میان 20 Paceetters غیرغذایی برتر ، سه محصول حیوان خانگی جایگاه خود را کسب کردند ، از جمله Greenies در شماره 3 ، Swiffer Pet در شماره 12 و Tidy Cats رایگان و تمیز در هیچ 14.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>