
طبق گفته های مانیتور مانیتور ، P&G بار دیگر تبلیغ شماره یک والدین در رادیو ، تلویزیون پخش و کابل محلی بود. شرکت کالاهای بسته بندی شده مصرف کننده بیشترین تعداد نقاط خود را در تلویزیون پخش کرد و به دنبال آن کابل پخش شد. علاوه بر این ، موارد را در هر سه رسانه افزایش داد. به طور کلی ، در ژانویه-فوریه 2021 25،176،258 نقطه پخش شده است ، در مقایسه با 21،843،748 نسبت به مدت مشابه سال گذشته – طبق 15.1٪ افزایش ، بر اساس آخرین رتبه بندی تبلیغات برتر رسانه مانیتور.
فیلیپ جنرالی ، رئیس و مدیرعامل مدیا مدیا ، گفت: “تقاضای بازار برای لوازم تمیز کردن منزل خصوصاً در زمستان همچنان زیاد است ، زیرا هوای سرد آمریکایی ها را در خانه نگه می دارد و ما هنوز با بیماری همه گیر از جنگل دور نیستیم.” “شرکت های CPG مانند Procter & Gamble می خواهند محصولاتشان در حال حاضر با حداکثر موفقیت در ذهن مردم قرار بگیرند و به همین دلیل است که شاهد افزایش نمونه های آنها در ماه های ابتدایی سال 2021 هستیم.”
به گفته جنرالی ، با گرم شدن هوا در ایالات متحده ، درصد جمعیت واکسینه شده افزایش می یابد و محدودیت های قفل شدن ممکن است به طور گسترده تری شل شود – به طور بالقوه منجر به افزایش تبلیغات دسته های جدیدی از تبلیغ کنندگان می شود.
وی گفت: “این ممکن است شامل دسته هایی باشد که تحت تأثیر همه گیری ها مانند مسافرت ها تحت تأثیر قرار گرفته اند ، که ماه ها بسیاری آنها را هوس کرده اند.” “علاوه بر این ، از آنجا که برخی از افراد هنوز هم به احتمال زیاد در نزدیکی خانه خود باقی می مانند ، ما انتظار داریم تبلیغ کنندگان در زمینه بهبود خانه ها مکان های بیشتری را پخش کنند.”
Leave a reply