P&G بر اقدامات کوچک در خانه تأکید می کند تا پایدارتر باشد

به گفته Procter & Gamble ، گام های کوچک می تواند منجر به تغییرات بزرگی شود. غول CPG به مناسبت هفته زمین و به عنوان بخشی از تعهد خود برای کمک به سهولت انتخاب های پایدار برای مصرف کنندگان ، در حال راه اندازی یک کمپین جدید ، از جمله یک فیلم کوتاه به نام “خانه ماست” ، برای به اشتراک گذاشتن اینکه چگونه اقدامات کوچک در خانه می تواند جهانی متفاوت باشد. برای کره زمین

طبق مطالعه جدیدی که توسط P&G در ایالات متحده انجام شده است ، 72٪ از مردم می خواهند برای پایداری در خانه کارهای بیشتری انجام دهند و تقریباً 90٪ والدین از فرزندان خود برای این کار الهام می گیرند. اما کمتر از نیمی از مردم به دلخواه خودشان در خانه انتخاب های آگاهانه از نظر محیط زیست را انجام می دهند. برای اکثر مردم ، “ندانستن چگونه” بزرگترین مانع برای عملکرد پایدار است.

بستن شکاف بین قصد و عمل و باز کردن قفل تغییر در خانه این امکان را دارد که با کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، برق ، مصرف آب و غیره بر روی کره زمین تأثیر مثبت بگذارد. در میان 28 بخش تولید گازهای گلخانه ای جهانی (GHG) ، “خانه ها” در سه بخش نخست و به اندازه حمل و نقل جاده ای قرار دارند. انتظار می رود که میزان برق مصرفی در خانه – که با شیوع همه گیر COVID-19 تسریع می شود – تا سال 2050 تقریباً دو برابر شود.

https://www.youtube.com/watch؟v=UI_1R0W98yE

P&G بر تغییرات کوچکی که می تواند تأثیر زیادی بگذارد تأکید دارد – فکر کنید از آب سرد برای لباسشویی استفاده کنید ، دوش های کوتاه تری بگیرید یا هنگام مسواک زدن یا اصلاح ، شیر را خاموش کنید و بازیافت بیشتری کنید. به عنوان مثال ، در سال 2010 P&G متعهد شد كه 70٪ از كل بارهای ماشین لباسشویی تا سال 2020 چرخه شستشوی كم انرژی باشد. P&G در سال 2019 به این هدف رسیده است و تخمین می زند از سال 2015 ، از تولید گازهای گلخانه ای جلوگیری شده توسط مصرف كنندگان آمریكایی استفاده از آنها به میزان پایین استفاده شود چرخه های لباسشویی انرژی تقریباً 15 میلیون تن دی اکسید کربن بوده است. این مقدار بیش از پنج برابر بیشتر از تولید جهانی و انتشار گازهای گلخانه ای عملیاتی P & G است ، که نشان دهنده تأثیر قابل توجه تأثیر مثبت بر رفتار مصرف کننده است.

دیوید تیلور ، رئیس هیئت مدیره ، رئیس و مدیر عامل شرکت P&G گفت: “تغییر معنادار از خانه آغاز می شود و مارک های P&G نقش بزرگی دارند – با کمک به مصرف کنندگان در زندگی پایدارتر و بدون هیچ گونه داد و ستدی در عملکرد برتر که از محصولات ما انتظار دارند.” “P&G و مارک های ما همچنان به کاهش تأثیر ما کمک می کنند و به مردم کمک می کنند تا در خانه برای حفظ سیاره خود – خانه مشترک ما – برای نسل های بعدی پایدارتر باشند.”

در همان مطالعه P&G ، تقریباً 80٪ از مصرف کنندگان اظهار داشتند که انتظار دارند مارک هایی که خریداری می کنند به آنها کمک کند تا از یک شیوه زندگی آگاهانه تر از محیط زیست برخوردار شوند. تحقیقات قبلی نشان داده است که اگر مردم آن را انتخاب نکنند ، انتخاب های پایدار مهم نیستند و مصرف کنندگان بدون نیاز به مصالحه هم از پایداری و هم از عملکرد محصول انتظار دارند. به همین دلیل P&G می گوید که متعهد شده است از صدا ، دسترسی ، نوآوری و تخصص خود – و از برندهای خود – استفاده کند تا پایداری را برای همه غیرقابل مقاومت کند.
P&G در حال برداشتن چند مرحله برای کمک به رفع شکاف پایداری از قصد برای اقدام است – از جمله انتشار یک فیلم جدید ، این خانه ماست که در P&G Good Everyday در دسترس است.

طبق گفته P&G ، راه اندازی این خانه ما ، اهمیت استفاده مصرف کننده از محصولات در خانه را به عنوان فرصتی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای روشن می کند. در واقع ، استفاده مصرف كننده از محصولات بزرگترین فرصت P&G برای كمك به انتشار گازهای گلخانه ای است و همچنان تمركز اصلی تلاش های شركت و برند برای رفع تغییرات آب و هوایی است. نام تجاری P & G’s Tide اخیراً هدف از سه شستن لباس های شسته شده در ایالات متحده و کانادا را برای شستن در آب سرد تا سال 2030 اعلام کرده است – که این امکان را دارد که به طور تجمعی 27 میلیون تن کاهش در انتشار گازهای گلخانه ای در طول دهه ایجاد کند.

تعهدات P & G بسیار فراتر از مرحله استفاده مصرف کننده است و شامل اهداف 2030 آن برای کاهش 50 درصدی تولید گازهای گلخانه ای ، خرید 100٪ برق تجدیدپذیر ، بهبود 50 درصدی بهره وری انتشار حمل و نقل محصول نهایی ، 100٪ بسته بندی قابل بازیافت یا استفاده مجدد و کاهش بکر است بسته بندی پلاستیکی نفت 50. در اواخر سال جاری ، P&G یک برنامه اقدام برای انتقال آب و هوا صادر می کند که در آن برنامه های این شرکت در راستای هدف بلند مدت انتشار خالص صفر برای دامنه 1 ، 2 و عناصر انتشار 3 وجود دارد.

ویرجینی هلیاس ، مدیر پایداری P&G گفت: “چالش های پیش روی محیط زیست ما همه ما را تحت تأثیر قرار می دهد ، اما همه ما می توانیم بخشی از راه حل باشیم.” “P&G مسئولیت منحصر به فردی دارد که از مقیاس و نفوذ ما برای کمک به ساختن فردایی بهتر استفاده کند ، کاری که ما از طریق اهداف 2030 از جمله مشارکت با دیگران برای مقابله با پیچیده ترین مسائل پیش رو داریم. من خوشحالم که “این خانه ماست” را راه اندازی کردم تا نشان دهد مارک های ما می توانند اقدامات کوچکی را در خانه انجام دهند که در مجموع تأثیر زیادی خواهد داشت و باعث ایجاد یک سبک زندگی پایدار و احیا برای همه می شود. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>