P&G از کمپین بازی های المپیک توکیو 2020 رونمایی می کند

Procter & Gamble مبارزات بازی های المپیک توکیو 2020 خود را با الهام از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی آغاز کرده است که نه تنها به بزرگی ورزشی دست پیدا می کنند ، بلکه برای انجام اقدامات خوب نیز قدم برمی دارند و باعث ایجاد تغییر مثبت در جوامع خود می شوند.

این ورزشکاران در آخرین فصل از کمپین مصرف کننده “سرب با عشق” در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفته اند ، که تلاش های طولانی مدت شهروندی P&G در زمینه تأثیر جامعه ، برابری و شمول و پایداری محیط زیست را متحد می کند. P&G با همکاری کمیته بین المللی المپیک از ورزشکاران و اقدامات الهام بخش آنها تجلیل می کند.

فیلم کوتاه “عشق به خوبی منجر می شود” که امروز راه اندازی شده است ، نقش مهمی را که والدین در تربیت خوب فرزندان خود دارند ، جشن می گیرد. این فیلم نشان می دهد که چگونه انتخاب برای اقدام به عنوان یک فرد خوب نشان دهنده درسی است که توسط کسانی که ما را دوست دارند آموخته ایم.

در جشن ورزشکارانی که خوبی های خود را در داخل و خارج از زمین بازی نشان می دهند ، P&G همچنین فیلم “حسن شما بزرگواری شماست” را راه اندازی کرد. این فیلم از منظر والدین مغرور روایت می شود و ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی را روایت می کند که با عشق پیش می روند و به جهانیان نشان می دهند که اندازه واقعی عظمت خوب بودن است. از ورزشکاران آمریکایی در این فیلم می توان به شش بار مدال طلای المپیک ، آلیسون فلیکس ، دو و میدانی اشاره کرد. چهار بار قهرمان جهان Carissa Moore ، Surfing؛ و مدال طلای المپیک ، النا دل دل دون ، بسکتبال.

مارک پریچارد ، مدیر ارشد برند P&G گفت: “در طول دهه گذشته ، ما افتخار و فروتنی کرده ایم که داستان ورزشکاران شگفت انگیز و خانواده هایی را که در سفر برای رسیدن به آرزوهای خود در المپیک و پارالمپیک حمایت کرده اند ، بیان کنیم.” “هنگامی که این رویاها در سال 2020 متوقف شدند ، ما از آنها الهام گرفتیم که آنها فراتر از ناامیدی خود حرکت کردند و برای کمک به دیگران و خدمت به جوامع خود قدم برداشتند. با قرار دادن دیگران بالاتر از خود و وام دادن وقت ، استعداد و منابع خود برای کمک به نیازمندان – این ورزشکاران موفق نشان می دهند که خوبی آنها عظمت آنهاست. ”

هر دو فیلم به صورت دیجیتالی یا کوتاه در تلویزیون در بیش از 15 کشور جهان ظاهر می شوند.

https://www.youtube.com/watch؟v=akKI70uJ9pg

P&G ، کمیته بین المللی المپیک و کمیته بین المللی پارالمپیک نیز 52 دریافت کننده ورزشکاران برای صندوق خوب را اعلام کردند.

مجموع بیش از 500000 دلار ، ورزشکاران برای خوب کار ، ورزشکاران و امیدهای المپیک و پارالمپیک را که با اهداف خیرخواهانه همکاری می کنند برای کمک به دیگران و خدمت به جوامع خود در زمینه های تأثیر جامعه ، برابری و شمول و پایداری محیط زیست جشن گرفته و به کار می اندازند.

هر 10000 دلار کمک مالی به سازمان خیریه ای که ورزشکاران از آن حمایت می کنند ، می رود و به تعهد کمپین مصرف کننده P&G در مورد 2021 عمل خوب در سال 2021 منجر می شود.

گروه دریافت کنندگان ورزشکاران برای خوب شامل 28 ورزشکار و امید المپیکی و 24 ورزشکار و امید پارالمپیک ، به نمایندگی از 20 کشور و 25 ورزش است. در مجموع ، 11 نفر از گیرندگان از ایالات متحده استقبال می کنند ، از جمله:

  • ملیسا استاکول ، پاراتریاتلون: ملیسا به عنوان بنیانگذار Dare2Tri ، از طریق ورزش به ارتقا the زندگی افراد دارای معلولیت جسمی و اختلالات بینایی کمک می کند.

  • سیمون مانوئل ، شنا: با كودك آگاهانه كار می كند تا در جهت برهم زدن نژادپرستی در كودكان خردسال و ایجاد هویت نژادی برای جوانان از طریق مطالعه اقدام كند.

  • هلن مارولیس ، کشتی: هلن با مشارکت “وقتی ما با هم متحد می شویم” آگاهی و بودجه خود را برای ادامه حمایت از پناهندگان در لسوس ، یونان افزایش می دهد.

کمپین جهانی بازیهای المپیک توکیو 2020 P&G همچنین شامل یک مجموعه فیلم به سبک مستند است که با همکاری IOC با عنوان “خوب است طلا” ساخته شده است و داستانهای واقعی چهار ورزشکار و امید المپیک و پارالمپیک را در هنگام اقدام علیه تعصب و نابرابری.

مجموعه “Good is Gold” شامل داستان های تام دالی (انگلیس ، غواصی) ، زینا ناسار (آلمان ، بوکس) و دو ورزشکار آمریکایی است:

شش بار مدال طلای المپیک آلیسون فلیکس ، دو و میدانی ، که از سیستم عامل خود برای افزایش آگاهی از خطرات و خطرات زنان سیاه پوست در دوران بارداری و زایمان استفاده می کند.
پیشاهنگی باس ، دو و میدانی پارالمپیک ، که شانس قهرمانی را نادیده گرفت و با راهنمایی ورزشکاران جوان برای عبور از موانع اجتماعی آن را پرداخت می کند.

فلیکس گفت: “در گذشته ، موفقیت های ورزشی من تمرکز و جایزه من بود.” “در حالی که من به طور باورنکردنی به مدال ها ، سکوها و تجارب افتخار می کنم و از آنها سپاسگزارم ، تولد دخترم کامرین – لذت زندگی من – همان چیزی است که به من کمک کرد صدایم را بالا ببرم تا آگاهی از بحران مرگ و میر مادران سیاه را ایجاد کنم. . به دلیل او و الگوی قوی زن در زندگی من ، تصمیم می گیرم که این درس ها را با حمایت از مادران سیاه پوست در همه جا عملی کنم. ”

سازگار با تعهدات طولانی مدت ، چندین مارک P&G در حال اجرای برنامه های بازی های المپیک هستند که از ورزشکاران پشتیبانی می کنند و به موضوعات مهمی مانند برابری و گنجاندن می پردازند:

  • همیشه کمک به دختران برای ماندن در ورزش است. آنها در حال همکاری با زنان الهام بخش از سراسر جهان هستند ، از جمله النا دله دون ، مدال طلای المپیک ، بسکتبال. ماریا دوران ، بازیکن امید المپیک ، اسکیت بورد ؛ لوری هرناندز ، مدال طلای المپیک ، ژیمناستیک ؛ پیشاهنگی پارالمپیک باست ، دو و میدانی ؛ و مدافع آموزش دختران ، مالالا یوسف زی ، برای به نمایش گذاشتن روشهای مختلفی که ورزش می تواند به دختران کمک کند تا اعتماد به نفس ایجاد کنند ، مهارت های خود را شکل دهند و آینده خود را تقویت کنند.

  • Secret Deodorant مفتخر است که به همکاری خود با الکس مورگان ، مدال طلای المپیک ، فوتبال ادامه می دهد. راز افزایش آگاهی و الهام بخشیدن به دیگران برای اقدام در مورد نمایندگی برابر و جبران خسارت برابر است.

  • SK-II امسال یک صندوق # CHANGEDESTINY تأسیس خواهد کرد و برای هر بازدید از هر فیلم SK-II STUDIO 1 دلار کمک مالی خواهد کرد ، از جمله یک سیمون بیلز ، ژیمناستیک ، مدال طلای المپیک ، برای حمایت از زنان در سرنوشت خود برای ایجاد تغییر مثبت . کل کمک به صندوق # CHANGEDESTINY تا 500000 دلار خواهد بود و سازمانهای شرکت کننده در تاریخ بعدی اعلام می شوند.

در کل ، P&G و هفت مارک آمریکایی آن – Tide ، Pantene ، Olay ، Venus ، Always ، Secret و SK-II – با 15 ورزشکار تیم USA همکاری می کنند تا مبارزات بی نظیر مارک های بازی های المپیک را زنده کنند. در سراسر کشور ، P&G و خرده فروشان برای حمایت از تیم USA از طریق فروشگاه ها ، تلویزیون ها و کمپین های دیجیتال با حضور ورزشکاران المپیک و پارالمپیک و مجموعه گسترده ای از مارک های معتبر P&G مشارکت خواهند کرد. علاوه بر ورزشکاران تیم USA که توسط مارک های مختلف آن حمایت مالی می شوند ، P&G همچنین به عنوان بخشی از فعالیت های خرده فروشی خود با Olympians Sam Mikulak ، Gymnastics ، Chaunté Lowe ، Track and Field و Jake Gibb ، Volleyball Beach کار خواهد کرد.

سرانجام ، P&G با کمیته سازماندهی توکیو 2020 و کمیته بین المللی المپیک در مورد پروژه سکو همکاری می کند. با این تلاش ، برای اولین بار سکوهای مدالهای المپیک و پارالمپیک از پلاستیک بازیافتی که از مجموعه عمومی تهیه شده و از اقیانوسها بازیابی می شود ، ایجاد می شوند.

این طرح در ماه ژوئن و قبل از بازیهای المپیک توکیو 2020 رونمایی خواهد شد. این پروژه هیجان مشتریان ژاپنی را ایجاد می کند ، مجموعه ای که به مدارس ، دفاتر و موارد دیگر گسترش می یابد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>