Pact Collective برنامه جدید بازیافت غیر انتفاعی برای زیبایی است

با اقدام برای مقابله با تأثیرات گسترده زیست محیطی لوازم آرایشی و بهداشتی و بسته بندی مراقبت از پوست ، چهار شرکت با هم همکاری کردند تا Pact Collective ، اولین برنامه غیر انتفاعی بازیافت غیر انتفاعی را که منحصراً به صنعت زیبایی اختصاص دارد ، تشکیل دهند. ایجاد و راه اندازی پیمان توسط اعضای بنیانگذار Credo Beauty ، MOB Beauty ، Hudson’s Bay و Element Packaging انجام می شود.

پیمان عملی در داخل Credo.

صنعت زیبایی سالانه حدود 120 میلیارد بسته لوازم آرایشی تولید می کند – بیشتر آنها با پلاستیک بکر ساخته می شوند و درصد بسیار کمی با موفقیت بازیافت می شوند. مأموریت Pact ارائه یک راه حل پایدار برای بسته بندی های زیبایی که به سختی قابل بازیافت است ، از جمله بسته های پلاستیکی کوچکتر از یک فنجان ماست ، لوله های قابل فشردن ، بطری های عطر ، پمپ ها ، کلاه ها و سایر قالب های رایج که بعید است در برنامه های حاشیه ای بازیافت شوند. این مجموعه همچنین بر آموزش و پرورش تمرکز خواهد کرد ، برای مقابله با اطلاعات غلط و شستشوی سبز به دلیل ایجاد بخشنامه بیشتر در صنعت.

پکت در حال راه اندازی در سراسر آمریکای شمالی با سطل های بازیافت موجود در 20 فروشگاه Hudson’s Bay در کانادا و هر 10 فروشگاه Credo در ایالات متحده امروز ، که روز زمین است است. خلیج هادسون قصد دارد تا سال 2021 در 87 فروشگاه خود راه بیندازد. مواد جمع آوری شده در سطل های حمل و نقل به یکی از شرکای بازیافت ارسال می شود که در آنجا مرتب ، تمیز و سپس بازیافت ، مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد.

پیمان ، مجموعه ای را برای برنامه ریزی برای مقیاس گذاری در اواخر سال 2021 به روی سایر اعضای صنعت گشود.

“این مجموعه قدرتمند است زیرا ما نمایندگانی از سراسر صنعت داریم که گرد هم آمده اند تا یک راه حل غیر انتفاعی برای بازیافت ایجاد کنند. پیمان شامل موارد ضروری و شفافیت لازم برای بسته بندی های زیبایی – از طراحی تا پایان عمر “است.” ویکتور کاساله ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت MOB Beauty و پیش از این از محصولات آرایشی MAC ، گفت.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>