
همه گیری جهانی همه جنبه های زندگی ما از جمله صنعت عطر و بوی را به روش های بیشتری از آنچه تصور می کنیم مختل کرد. همانطور که مصرف کنندگان با واقعیت جدید سازگار می شوند ، Orchidia روندهای برتر را برای شما به ارمغان می آورد که بیشترین تأثیر را در شکل گیری صنعت عطر در سال 2021 و بعد از آن دارند.
Orchidia Fragrances آخرین نسخه های محصول ، گزارش های اطلاعات بازار و اخبار رسانه های اجتماعی را تجزیه و تحلیل کرد تا این روندها را برای شما به ارمغان بیاورد ، از جمله:
سلامتی جامع و مراقبت از خود تمرکز اصلی خواهد بود و همچنان مورد توجه مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.
اکنون بیش از هر زمان دیگری ، مصرف کنندگان تعمداً در هزینه های خود به دنبال مارک های اخلاقی ، شفاف و هدفمند هستند.
زیبایی بی آب در حال نوآوری در پشت قالب های جامد با ظاهری دوباره تصور شده برای جذب مخاطبان جدید است.
محدودیت های جدید و قفل فیزیکی گزینه های دیجیتالی را تسریع می کند تا تجربه های حسی و غوطه وری سفارشی تری ایجاد کند.
“تحلیلگران داخلی ما با عطر سازان ما همکاری می کنند تا عطرهایی را ارائه دهند که نشان دهنده آخرین روندها و نوآوری ها باشد. تیم ما تحقیقات وسیع اولیه و ثانویه را انجام داده است تا اطمینان حاصل شود که مشتریان ما از آخرین صنعت اینتل برخوردار هستند. “، لورا دمبیتزر ، مدیر بازاریابی و ارتباطات گفت.
گزارش کامل جزئیات نحوه تأثیر روند مصرف کننده بر عطرها را در گروه های مختلف محصول در سال 2021 توضیح می دهد.
Leave a reply