NAD ادعای Neutrogena “# 1 Derm-Trusted Suncare” را اصلاح می کند

بخش تبلیغات ملی (NAD) برنامه های ملی BBB می گوید که با پشتیبانی ارائه شده از جانسون و جانسون مصرف کننده ، شرکت Inc که مارک Neutrogena آن “# 1 Derm-Trusted Suncare” را تأمین می کند ، مشکلی ایجاد نکرد. با این حال ، NAD توصیه کرد که JJCI استفاده از ادعا را همراه با عبارت “بیشتر اوقات برای خود و خانواده خودشان استفاده می شود” اصلاح کند تا اجراهای مصرف کننده را گمراه کند.

NAD همچنین به تبلیغ دهنده توصیه کرد ادعاهای زیر را متوقف کند:

  • “# 1 متخصص پوست توصیه می شود”
  • “مارک # 1 متخصص پوست توصیه می شود”
  • “مارک شماره 1 پوست توصیه شده برای مراقبت از پوست”
  • “شماره 1 مراقبت از پوست توسط پوست توصیه می شود”

JJCI گفت که از پیشنهاد NAD برای متوقف کردن ادعای “مارک مراقبت از پوست # 1 پوست توصیه می شود” و همچنین تصمیم NAD مبنی بر اینکه این چالش با تصمیم قبلی NAD در سال گذشته منع نشده است ، تجدیدنظر خواهد کرد. شرکت Neutrogena (محصولات Neutrogena)، گزارش شماره 4881 ، گزارش های NAD / CARU (جولای 2008).

ادعاهای مورد بحث ، که در تبلیغات آنلاین و چاپی ظاهر می شد ، توسط L’Oréal USA ، Inc. به چالش کشیده شد.

بازار مراقبت از آفتاب رقابتی است و در این فصل ، بازاریابان امیدوارند كه پس از یك سال كاهش در سال 2020 ، زمین های از دست رفته را جبران كنند. طبق اطلاعات منابع ، Inc. ، فروش لوسیون و روغن آفتابگردان در چند فروشگاه ایالات متحده برای 52 هفته منتهی به 27 دسامبر ، 2020 با افت 7.7 درصدی به 1.17 میلیارد دلار ، با فروش واحد 12.3 درصدی کاهش یافت.

در مورد موضوع صلاحیت قضایی ، NAD تشخیص داد که اساس بررسی آن نه بازگشایی چالش قبلی 2008 براساس نمایش “شرایط خارق العاده” (تحت بخش 8.1 از روش های برنامه های ملی BBB برای NAD / NARB) است ، و نه این امر بر اساس عدم رعایت توصیه های NAD در پرونده 2008 است. در عوض ، NAD تعیین کرد که اساس چالش L’Oréal ادعایی است که در سال 2020 مطرح می شود ، نه ادعایی در سال 2008 است. NAD اشاره کرد که JJCI نمی تواند ادعای مطرح شده در سال 2020 را با بررسی انجام شده در سال 2008 پشتیبانی کند ، زیرا حتی اگر روش و پروتکل یکسان بود ، شرکت کنندگان ، محصولاتی که توصیه ها بر اساس آنها ساخته شده اند ، داده های جمع آوری شده و نتیجه گیری از آن نظرسنجی جدید است.

NAD مشخص کرد که ادعاهای “# 1 متخصص پوست توصیه می شود” و “# 1 متخصص پوست توصیه می کند مراقبت از پوست” ، همانطور که در متن تبلیغات به چالش کشیده ظاهر می شود ، پیام برتری گسترده تر از Neutrogena به عنوان توصیه شده ترین مارک مراقبت از پوست (به عنوان مثال) همه محصولات نوتروژنا ، نه فقط محصولات مراقبت از پوست ، در ردیف # 1 قرار گرفته اند و یا اینکه ، در متن ، محصولات خاصی که در تبلیغات آنها به تصویر کشیده شده ، # 1 توصیه می شود). از آنجا که شواهد آگهی دهنده فقط ادعای “# 1 متخصص پوست ، مارک مراقبت از پوست را توصیه می کند” را نشان می داد ، NAD توصیه کرد تبلیغ دهنده این ادعاها را قطع کند.

NAD اشاره کرد که حمایت از ادعای تبلیغ کننده “# 1 مارک پوست ، مارک پوستی را توصیه می کند” به شواهدی مربوط به طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست که متخصصان پوست توصیه می کنند ، نیاز دارد. JJCI در حمایت از ادعای خود نتایج یک نظرسنجی از متخصصان پوست را که توسط Ipsos انجام شد ، در اختیار NAD قرار داد. با این حال ، NAD نگرانی های زیادی در مورد روش بررسی ایپسوس و توانایی آن در گرفتن کامل توصیه های متخصص پوست داشته است. NAD تشخیص داد که این نظرسنجی برای تأیید ادعای “# 1 مارک مراقبت از پوست توصیه شده توسط متخصص پوست” از اعتماد کافی برخوردار نیست و توصیه کرد که آن را به همراه ادعای تبلیغات “شماره 1 مارک توصیه شده توسط متخصص پوست” متوقف کند.

NAD تشخیص داد که ادعای JJCI “# 1 Derm-Trusted Suncare” که همراه با گزاره “بیشتر اوقات برای خود و خانواده شان استفاده می شود” به طور منطقی این پیام را می رساند که متخصصان پوست بیشتر از محصولات مارک Neutrogena استفاده می کنند ، زیرا آنها بیشتر به آنها اعتماد دارند. بعلاوه ، این ادعا این پیام را می دهد که متخصصان پوست به طور خاص از محصولات Neutrogena Ultra Sheer استفاده می کنند و به آنها اعتماد دارند زیرا این ادعا در تبلیغات خاص محصول برای آن دسته از ضد آفتاب ها ظاهر می شود.

تبلیغ کننده برای حمایت از ادعای “# 1 Derm-Trusted Suncare” خود به نظرسنجی Ipsos اعتماد کرد ، با این حال ، NAD خاطرنشان کرد که این نظرسنجی س whyال نمی کند که چرا مخاطب از نام تجاری استفاده می کند (به این دلیل که این امر می تواند به دلیل ترجیح شخصی ، سهولت استفاده باشد) ، رایحه ، حساسیت و غیره) و همچنین نمی پرسد پاسخ دهندگان به کدام محصولات خاص بیشتر اعتماد می کنند یا شخصاً بیشتر استفاده می کنند. بنابراین ، NAD به تبلیغ دهنده پیشنهاد داد تا ادعای خود را تغییر دهد تا از اجناس گمراه کننده مصرف کننده جلوگیری کند ، زیرا (1) توسط متخصصین پوست در زندگی شخصی خود استفاده می شود به ویژه به دلیل اینکه به نام تجاری اعتماد دارند و (2) این ادعا به طور خاص در مورد Neutrogena Ultra Sheer اعمال می شود محصولات به طور کلی با نام تجاری مخالف است.

در طی مراحل کار ، آگهی دهنده به NAD اطلاع داد که دیگر ادعاهای صریح اعتراض شده را برای همیشه متوقف کرده است ، از جمله:

  • “توصیه شده توسط متخصصان پوست 2 برابر بیشتر از سایر مارک های مراقبت از پوست”
  • “# 1 متخصص پوست ما پلت فرم را برای پوست حساس توصیه می کند”
  • “# 1 متخصص پوست توصیه می کند راه حل به طور واضح خطوط ریز و چین و چروک را فقط در یک هفته کاهش دهد”

با تکیه بر نمایندگی تبلیغ دهنده مبنی بر اینکه دائماً این ادعاها را متوقف کرده است ، NAD ادعاها را درباره شایستگی آنها بررسی نکرد.

در بیانیه تبلیغات خود ، JJCI اظهار داشت كه از تصمیم قضایی آستانه NAD تجدید نظر خواهی خواهد كرد كه “تصمیم Neutrogena 2008 ، كه در آن NAD روش تحقیق پوست متخصص JJCI را پیدا كرد” از همه لحاظ مهم “، از چالش فعلی L’Oréal برای” # جلوگیری نمی كند. 1 متخصص پوست ادعای نام تجاری مراقبت از پوست را توصیه کرد. JJCI علاوه بر این اظهار داشت که از تصمیم NAD درمورد ادعای “# 1 متخصص پوست توصیه می کند مارک مراقبت از پوست” تجدیدنظر کند زیرا با نتیجه گیری NAD مبنی بر اینکه نظرسنجی Ipsos قابل اعتماد بودن ادعا نیست مخالف است. چنین درخواست هایی از تصمیمات NAD به شورای ملی تبلیغات برنامه های ملی BBB (NARB) ، هیئت حقیقت در تبلیغات در سطح استیناف برنامه های ملی BBB داده می شود.

همه خلاصه تصمیمات پرونده BBB برنامه های ملی را می توان در کتابخانه تصمیم گیری پرونده یافت.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>