MCM ‘Travel Beyond’ – HAPPI

خانه مد لوکس MCM آلمان عطر و بوی جدیدی را همراه با یک کمپین ارتباطی جهانی تحت عنوان Travel Beyond به بازار عرضه کرده است. این کمپین دارای اولین تبلیغات زیبایی است که از تولید مجازی و فیلم سازی با استفاده از فناوری دنیای بازی ، یعنی Unreal Engine Epic Games استفاده می کند.

این کمپین و عطر سفر ، از جمله سفری با الهام از مواد تشکیل دهنده ، سفر را به تصویر می کشد: تمشک و یاسمن پر جنب و جوش با جنگل های تمیز و بزرگ Ambrox Super تصفیه می شوند و عطر و بوی خوش چوب گل را ارائه می دهند.

عطر ساز ارشد Clément Gavarry از Firmenich ، خالق این عطر ، “با الهام از قبایل متفکران آزاد نترس و سعی در ایجاد ترکیبی پایدار از عناصر کلاسیک و مدرن داشت که با هم ترکیب می شوند تا نگرشی از خوش بینی لجام گسیخته و ارتباط قدرتمند ایجاد کنند.”

ادای احترام به بطری به کوله پشتی کلاسیک MCM. دسته بالایی ، گل میخ ها ، جیب جلوی صاف و نشان Cognac Visetos هم افزایی بین مد و عطر را نشان می دهد.

“بیش از یک سال در ساخت ، نتیجه همکاری ما با شرکای MCM ما باعث افزایش رایحه ، بسته بندی و بازاریابی به یک اجلاس کم نظیر در صنعت ما می شود. با هم ما آنچه را که برای دستیابی به هدف در نظر گرفتیم ، به دست آوردیم ، یعنی در کنار هم قرار دادن تجملات با یک روحیه بیانگر اصالت و خوش بینی ، و همه ما می توانیم از تزریق خوش بینی در این زمان استفاده کنیم ، “اظهار نظر ژان مادر ، رئیس و مدیر عامل شرکت Inter Parfums Inc.

Travel Beyond در مارس 2021 و با راه اندازی جهانی در آوریل 2021 به طور انحصاری در فروشگاه های MCM راه اندازی می شود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>