MAC SVP ، بازاریابی جهانی را تعیین می کند

MAC Cosmetics Aïda Moudachirou Rebois را به عنوان معاون ارشد رئیس بازاریابی جهانی منصوب کرد که از 22 فوریه 2021 آغاز می شود. Moudachirou Rebois به فیلیپ پیناتل ، رئیس برند جهانی ، MAC Cosmetics گزارش خواهد داد.

در نقش جدید خود ، Moudachirou Rebois به موقعیت تجاری مارک M ∙ A ∙ C کمک خواهد کرد و حضور خود را بیشتر و جلب توجه یک مصرف کننده جهانی در بازارهای در حال رشد در سراسر جهان ، در حالی که ادامه می دهد سازمان سازمان برای بینش ، داده ها و اطلاعات بیشتر است ، افزایش می دهد. تجزیه و تحلیل متمرکز شده است.

او بر تیم های بازاریابی مصرف کننده و بازاریابی محصول نظارت خواهد کرد و مسئولیت مدیریت خط مشی توسعه محصول را بر عهده دارد تا استراتژی های جهانی مشارکت مصرف کننده را هدایت کند و نوآورانه محصول را ارائه دهد تا ارتباط مصرف کننده با M ∙ A را به حداکثر برساند. Moudachirou Rebois همچنین به عنوان شریک کلیدی تیم های منطقه ای در سراسر جهان برای اطمینان از اینکه آنها ابزار پیروزی در بازارهای خود را دارند ، خدمت خواهد کرد.

Moudachirou Rebois 18 سال تجربه بین المللی در زمینه های زیبایی ، خرده فروشی و کالاهای مصرفی سریع را به برند M M A ∙ C ارائه می دهد. وی در مدت تصدی خود به تخصص قدرتمندی در زمینه مدیریت برند جهانی و محلی ، توسعه محصول جدید ، تبلیغات ، فروش و مدیریت P&L با تمرکز موفق در بازاریابی مدرن و کانال های همه جانبه دست یافته است. Moudachirou Rebois با بازی در Revlon Inc ، Johnson & Johnson و L’Oréal ، سابقه اثبات شده موفقیت در راه اندازی مارک های تجاری و محصولات ، از ابتدای کار تا فعال سازی را به دست آورده است که مخل ، نوآورانه و از نظر مالی جمع می شوند.

“Aïda دارای یک سبک رهبری نوآورانه و انعطاف پذیر ، تجربه بین صنعت و تخصص جهانی برند سازی است که بدون توجه به سابقه چند زبانه و چند فرهنگی او ، بدون شک به پیشبرد تجارت جهانی MAC در محیط پیچیده و سریع ما کمک خواهد کرد.” فیلیپ پیناتل ، رئیس برند جهانی ، لوازم آرایشی MAC. “ما نمی توانیم استقبال بیشتری از او در خانواده MAC کنیم.”

اخیراً ، Moudachirou Rebois به عنوان معاون ارشد ، بازاریابی جهانی ، Revlon Inc نظارت بر بازاریابی برای مارک های Revlon و Almay را عهده دار بود. او مسئول رانندگی ارزش ویژه برند و استراتژی های جهانی برند ، توسعه نوآوری های محصول جدید ، اجرای کمپین های بازاریابی یکپارچه و ساخت تیم های با عملکرد بالا بود.

قبل از حضور در Revlon Inc. ، Moudachirou Rebois نقش معاون رئیس جمهور ، مارک های بهداشتی پوست را در Johnson & Johnson داشت ، جایی که او بر مارک های Neutrogena ، Aveeno ، Clean and Clear و Lubriderm نظارت داشت. وی تیم های متقابل را که مسئولیت تقویت موقعیت برتر شرکت در بخش مراقبت شخصی را دارند در حالی که مارک ها را در بازارهای نوظهور رشد می داد ، هدایت کرد.

Moudachirou Rebois کار خود را در L’Oréal آغاز کرد ، جایی که او 15 سال را در پاریس ، لندن و نیویورک صرف جذب مشتریان جدید و به دست آوردن سهم بازار در ایالات متحده ، اروپا و آفریقا برای واحد لوازم آرایشی L’Oréal Paris و مارک L’Oréal Paris کرد. مارک های The Body Shop ، Softsheen-Carson ، Maybelline ، Garnier و Ralph Lauren و Lanvin Fragrances.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>