MAC فن آوری Shoppable AR را در مشخصات Snapchat خود راه اندازی می کند

به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که به فهرست موجودی محصولات خود بپردازند ، عملاً سعی کنند و محصولات زیبایی را از برنامه Snapchat خریداری کنند.

چارلز استرنبرگ ، دستیار ویرایشگر05.20.21

M · A · C Cosmetics اولین مارک تجاری در مجموعه شرکتهای Estée Lauder است که فناوری AR قابل خرید را در پروفایل Snapchat خود راه اندازی می کند ، که به مشتریان امکان می دهد فهرست موجودی محصولات خود را مرور کنند ، به طور واقعی سعی کنند و محصولات زیبایی را از برنامه Snapchat خریداری کنند.

برای شروع ، Snapchatters می تواند از بین چهار لنز مختلف یکی را انتخاب کند تا 20 محصول مختلف برای لب و چشم M · A · C Cosmetics را امتحان کند. اگر آنچه را می بینند دوست دارند ، می توانند مستقیم از Lens خرید کنند. طی چند ماه آینده ، Snapchatters قادر خواهد بود صدها محصول و رنگ را از مشخصات M · A · C مرور کند – این باعث می شود عاشقان زیبایی بتوانند بدون استفاده از محصولات فیزیکی ، ظاهر جدید و آرایش را تجربه کنند.

خرید AR همچنان با سرعت بیشتری درمقابل خریدارانی که اکنون در طی همه گیر شدن از خانه از خانه خرید می کنند بیش از گذشته انجام می شود. در مطالعه اخیر Snap با سفارش Deloitte ، 94٪ از مردم انتظار دارند که از AR برای خرید همان یا بیشتر در سال 2022 در مقابل 2021 استفاده کنند.

M · A · C به عنوان یک پذیرنده اولیه فناوری AR ، یک ویژگی طبیعی برای اولین بار برای خرید لنزهای قابل خرید Snapchat بود. M · A · C از آینه های امتحانی مجازی در فروشگاه های خود در سال 2018 شروع به کار کرد و در آگوست 2019 یک ابزار امتحان مجازی را در وب سایت خود راه اندازی کرد. افزایش محبوبیت این ابزار از زمان شیوع همه گیر باعث تسریع در معرفی این ابزار شده است. محصولات و دسته های جدید به این ابزار و همچنین ارائه ابزار در سایر وب سایت های منطقه ای در سراسر جهان.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>