LVMH Relaunches Make Up For Ever

Make Up For Ever برای جدیدترین فرمول بندی های خود روی آرایشگران حساب کرده است. هنگامی که ضربه همه گیر و ماسک ها مواد آرایشی رنگی را منسوخ کرد ، مارک LVMH بیش از 40 نفر از هنرمندان آرایش خود را برای توسعه ایده های جدید در رنگدانه ها ، سایه ها و محصولات ارائه کرد. نتیجه فرمول هایی مانند Watertone است ، بنیادی که با 94٪ مواد طبیعی مشتق شده ساخته شده است. این فرمول در شیشه های بازیافتی بسته بندی شده و برای مصرف كنندگانی است كه پایه با پوشش بالا را امتحان نكرده اند. در کار پایه های جدیدی برای رنگ پوست تیره است. انتظار می رود Make Up For Ever سایه ها را در اوایل سال آینده معرفی کند.

برای جلب تلاش زنان قبل از خرید ، Make Up For Ever ابزارهای دیجیتالی جدیدی را مانند سایه یاب راه اندازی کرده است که کاربران را قادر می سازد تا پایه های مفید را کشف کنند. سایه یاب به هوش مصنوعی جمع آوری شده از رنگ پوست 90،000 نفر و ورودی از آرایشگران این برند متکی است. از زمان راه اندازی Shade Finder در ماه مه سال 2020 در سراسر جهان ، Make Up For Ever 10 برابر نرخ تبدیل مسافران به خریداران گزارش داده است.

سرمایه گذاری های دیجیتالی در حال نتیجه دادن است. براساس گزارش ها ، خریدهای آنلاین هم اکنون 35٪ از فروش را تشکیل می دهند ، در حالی که 25٪ قبل از همه گیری بوده است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>