
در این نقش ، Mack با ایجاد یک شرکت زیبایی آینده ، نظارت بر بازاریابی نام تجاری ، استراتژی نام تجاری ، بینش مصرف کننده و تیم های رسانه های اجتماعی ، رشد و تکامل مارک جهانی Glossier را هدایت خواهد کرد.
مک یک بازاریاب پرشور و خلاق است که بیش از یک دهه تجربه صنعت زیبایی را به Glossier می آورد. اخیراً ، او به عنوان مدیر بازاریابی استراتژیک VP – شرکتی در L’Oréal خدمت کرده است، جایی که او استراتژی های بازاریابی در سراسر شرکت را با همکاری نزدیک با مدیر ارشد بازاریابی هدایت کرد. پیش از این ، او پیشگام راه اندازی IT Cosmetics در اروپا بود و موقعیت های مختلف بازاریابی ایالات متحده را در مارک هایی مانند Tarte Cosmetics و Pureology داشت.
“مك در حالي است كه هرگز از اين جذابيت و اهميت بيشتر بعنوان اولين مارك شركت Glossier استفاده كرده است. ما مأموریت داریم که به همه الهام بخشیم تا در سبک زیبایی شخصی خود شادی و اطمینان پیدا کنند ، و اصلی ترین تلاش این است که Glossier را به افراد بیشتری در مکان های بیشتر معرفی کنیم ، “اظهار داشت: علی ویس ، بازاریابی SVP.
ویس ادامه داد ، “رویکرد دیجیتال-اول Glossier و تمرکز بر روی جامعه ، محتوا و گفتگو هرگز طنین اندازتر نبوده و من از داشتن Kleo به عنوان یک شریک در مقیاس گذاری مارک تجاری خود و ایجاد شرکتی که به تعریف این دوره بعدی کمک می کند بسیار خوشحالم. از زیبایی “
Leave a reply