
باربارا گفت: “با تلفیق نوآوری های منحصر به فرد فن آوری آب جوزا و دانش L’Oréal در مورد آداب زیبایی ، داده ها ، فن آوری و شخصی سازی ، ما با استفاده از منابع زیبایی و گرانبهایی که آب است ، از تجارب زیبایی جدیدی برای مشتریان خود استفاده خواهیم کرد.” لاورنوس ، مدیر ارشد تحقیقات ، نوآوری و فناوری در L’Oréal ، در بیانیه ای.
L’Oréal و Gjosa ، که در شهر بینن سوئیس مستقر هستند ، طی شش سال گذشته با هم همکاری کرده اند تا فن آوری شستشوی شامپو را به منظور صرفه جویی در مصرف آب بهینه کنند. در سال 2018 ، این دو شرکت فاش کردند که یک سر دوش ایجاد کرده اند که می تواند شامپو را با 1.5 لیتر آب و نه 8 لیتر آب شستشو دهد. در اوایل سال جاری ، در نمایشگاه سالانه فناوری CES ، L’Oréal و Gjosa سیستم L’Oréal Water Saver ، یک سیستم پایدار مراقبت از مو را برای استفاده در سالن ها و خانه ها ارائه دادند.
وی گفت: “ما از ورود به این مرحله جدید همکاری با L’Oréal بسیار هیجان زده هستیم. رهبری آنها در R&D زیبایی ،” Beauty Tech “و مارک های برجسته آنها ، نقشه راه ما در فناوری های آب را افزایش می دهد تا به مصرف کنندگان در سراسر جهان برسد.” امین عبدالله و لوک آمگورد ، از بنیانگذاران Gjosa. “این تقویت همکاری ما را قادر می سازد نوآوری هایی ایجاد کنیم که بهترین راه حل های فناوری آب را برای افراد در سالن ها و خانه ها با بالاترین کیفیت داشته باشد و ما خوشحالیم که برای رسیدن به این هدف با هم همکاری می کنیم.”
Leave a reply