L’Oréal سهام شرکت محلول های صرفه جویی در مصرف آب را خریداری می کند

مدیران هر شرکت چند ملیتی روی کره زمین اهمیت صرفه جویی در مصرف آب را درک می کنند ، اما همه شرکت ها روی آن سرمایه گذاری نمی کنند. L’Oréal سهمی از شرکت جوزا ، یک شرکت مبتنی بر فناوری محیط زیست سوئیس را که راه حل های صرفه جویی در مصرف آب را توسعه می دهد ، خریداری کرده است. شرایط این معامله اعلام نشده است ، اما بزرگترین شرکت زیبایی جهان گفت که این سرمایه گذاری را از طریق صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی خود انجام داده است ، به نام فرصت های تجاری برای توسعه L’Oréal.

باربارا گفت: “با تلفیق نوآوری های منحصر به فرد فن آوری آب جوزا و دانش L’Oréal در مورد آداب زیبایی ، داده ها ، فن آوری و شخصی سازی ، ما با استفاده از منابع زیبایی و گرانبهایی که آب است ، از تجارب زیبایی جدیدی برای مشتریان خود استفاده خواهیم کرد.” لاورنوس ، مدیر ارشد تحقیقات ، نوآوری و فناوری در L’Oréal ، در بیانیه ای.

L’Oréal و Gjosa ، که در شهر بینن سوئیس مستقر هستند ، طی شش سال گذشته با هم همکاری کرده اند تا فن آوری شستشوی شامپو را به منظور صرفه جویی در مصرف آب بهینه کنند. در سال 2018 ، این دو شرکت فاش کردند که یک سر دوش ایجاد کرده اند که می تواند شامپو را با 1.5 لیتر آب و نه 8 لیتر آب شستشو دهد. در اوایل سال جاری ، در نمایشگاه سالانه فناوری CES ، L’Oréal و Gjosa سیستم L’Oréal Water Saver ، یک سیستم پایدار مراقبت از مو را برای استفاده در سالن ها و خانه ها ارائه دادند.

وی گفت: “ما از ورود به این مرحله جدید همکاری با L’Oréal بسیار هیجان زده هستیم. رهبری آنها در R&D زیبایی ،” Beauty Tech “و مارک های برجسته آنها ، نقشه راه ما در فناوری های آب را افزایش می دهد تا به مصرف کنندگان در سراسر جهان برسد.” امین عبدالله و لوک آمگورد ، از بنیانگذاران Gjosa. “این تقویت همکاری ما را قادر می سازد نوآوری هایی ایجاد کنیم که بهترین راه حل های فناوری آب را برای افراد در سالن ها و خانه ها با بالاترین کیفیت داشته باشد و ما خوشحالیم که برای رسیدن به این هدف با هم همکاری می کنیم.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>