LiquiGlide مبلغ 13.5 میلیون دلار بودجه را تکمیل می کند

LiquiGlide ، مخترعان فناوری با پتانسیل انقلابی در محصولات ، بسته بندی ، فرآیندها و تجارب بیمار با از بین بردن اصطکاک بین مواد جامد و مایعات ، آخرین دور بودجه 13.5 میلیون دلاری خود را به پایان رسانده و همکاری های جدیدی را با Colgate و Mibelle Group اعلام کرده است. این مبلغ کل جمع آوری شده به 50 میلیون دلار می رسد و یک افزایش استراتژیک در یک لحظه محوری برای شرکت است.

فناوری انحصاری این شرکت در MIT توسط بنیانگذاران دیو اسمیت و پروفسور کریپا واراناسی اختراع شد و اصطکاک را برطرف می کند و به مایعات ضخیم و کند حرکت می کند تا به راحتی جریان داشته باشند. در سال 2012 ، این شرکت یک ویدیوی محبوب را ارائه داد که دنیای جدیدی از امکانات بسته بندی و فراتر از آن را نشان می داد. با از بین بردن اصطکاک ، LiquiGlide از طریق راه حل های ایمن و پایدار که مطابق با استانداردهای دقیق ایمنی و نظارتی است ، پیشرفت های قبلی غیرممکن در بسته بندی ، ساخت و تجهیزات پزشکی را به واقعیت تبدیل کرده است.

دیو اسمیت ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت LiquiGlide ، گفت: “فناوری ما آنچه را که ممکن است هنگام کار با مایعات غلیظ و کند حرکت کند ، دوباره تعریف کرده است.” “ما در حال حاضر شاهد تأثیر آن با پیشرفتهای خارق العاده در بسته بندی ، تولید و صنعت زیست پزشکی هستیم. در حالی که ما در ادامه همکاری خود با کالگیت و گروه میبل به گسترش حضور خود در بازار ادامه می دهیم ، ما مفتخریم که با رهبران جهانی در زمینه نوآوری و کالاهای مصرفی همکاری می کنیم. “

مصرف کنندگان به زودی می توانند تفاوتی که LiquiGlide در نحوه تجربه محصولی که روزانه استفاده می کند ایجاد کند. برای مصرف کنندگان در اروپا ، Colgate به تازگی بسته ای از خمیر دندان قابل بازیافت ، PET و قابل بازیافت را ارائه داده است که با مشارکت LiquiGlide تولید شده است و به شما اجازه می دهد خمیر دندان خیلی راحت تر پخش شود.

مزایای LiquiGlide فراتر از محصولات مصرفی است. این شرکت همچنین بر کاربردهای بسیار مهم فناوری خود در حوزه زیست پزشکی متمرکز شده است ، از جمله جلوگیری از گرفتگی ، کاهش عفونت مربوط به دستگاه و تولید و تحویل پیشرفته داروهای چسبناک و مواد بیولوژیکی.

این مشارکت ها ، همراه با افزایش سریع تقاضای مصرف کنندگان برای کالاهای پایدارتر ، نشان دهنده فرصت گسترده پیش رو برای LiquiGlide است. این شرکت در حالی که آماده توسعه فناوری خود در برنامه های بیشتر است ، در سال 2020 تقریباً تیم خود را دو برابر کرد.

LiquiGlide به عنوان بخشی از رشد خود ، مدیران قدیمی را از بخش بسته بندی و بیوتکنولوژی اضافه کرد. دیمین دوسین به عنوان معاون اجرایی و مدیر کل بخش کالاهای بسته بندی شده مصرف کننده خود فعالیت خواهد کرد و دن ریپی به عنوان معاون اجرایی و مدیر کل بخش زیست پزشکی LiquiGlide پیوست. این شرکت همچنین تام بریتانیک ، مدیر سابق CMO شرکت Clorox را با دهه ها تجربه در صنعت کالاهای بسته بندی شده مصرف کننده ، به عنوان مدیر CMO در LiquiGlide منصوب کرد.

“ما با محصولات مایع احاطه شده ایم – از مواد غذایی یا لوازم آرایشی در زندگی روزمره گرفته تا داروهای با ارزش یا مواد بیولوژیکی در صنعت. تا کنون ، ما زباله های قابل توجهی را چه در تولید و چه در بسته بندی به عنوان بخشی از قیمت این محصولات قبول کرده ایم زیرا آنها به ظروف یا دستگاه هایی که لمس می کنند می چسبند. “، پروفسور کریپا واراناسی ، بنیانگذار و رئیس LiquiGlide گفت. “با از بین بردن اصطکاک ، فناوری LiquiGlide این محدودیت اساسی را برطرف می کند. اکنون ، ما می توانیم آخرین قطره را توزیع کنیم ، از دست دادن عملکرد در تولید را به حداقل برسانیم و انسداد و عفونت در دستگاه های پزشکی را کاهش دهیم. تیم ما مأموریت دارد تا الگوی بین صنایع را تغییر دهد تا محصولات و فرآیندهای پایدار و همچنین نتایج بیمار را بهبود بخشد. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>