
رابرت تیوسکو نقشی اساسی در استراتژی رشد بخش عطر لبرموت خواهد داشت.
چارلز استرنبرگ ، دستیار ویرایشگر03.30.21
لبرموت رابرت تیوسکو را به عنوان مدیر جدید توسعه عطر و مدیریت پروژه خود منصوب کرده است. Tioseco برای بهینه سازی کارایی و تمرکز تجاری برای بخش عطر ، با آزمایشگاه رایحه خلاق خلاق Lebermuth و تیم های توسعه تجارت عطر همکاری نزدیک خواهد کرد. او نقشی اساسی بازی می کند ج.
تیوسکو در دانشگاه مدیریت فوردهام در مدیریت بازرگانی و دانشگاه فارلی دیکسون در عطر سازی تحصیل کرد. او بیش از 20 سال تجربه تولید عطر از سازمان های برجسته ای مانند IFF ، Firmenich ، Symrise و Bell Flavour & Fragrances به ارمغان می آورد. موفقیت های وی در آمریکای شمالی و آسیا بوده است ، با استفاده از تخصص او عطرهای مخصوص مراقبت از هوا ، مراقبت از پارچه و بازارهای مراقبت شخصی را با موفقیت راه اندازی کرده است.
Leave a reply