Lazartigue وارد بازار خرده فروشی مراقبت از مو در ایالات متحده می شود

مارک حرفه ای فرانسوی مراقبت از مو Lazartigue به صورت آنلاین در خرده فروشان ایالات متحده ، از جمله Nordstrom ، Lord & Taylor و Neiman Marcus در دسترس است. این برند که در سال 1976 تاسیس شده است ، طبق گفته JF Lazartigue ، دوباره روی فرمول های “تمیز” و وگان ، فاقد سولفات ، سیلیکون و روغن معدنی تمرکز شده است. در حالی که ناظران فروش سال اول 3 میلیون دلار پیش بینی می کنند ، مدیران شرکت اصرار دارند که ظرف دو سال ، تجارت ایالات متحده می تواند 25 درصد از فروش شرکت ها را تشکیل دهد.

ویژگی های این بطری ها و شیشه های قابل بازیافت است که تا حدی از مواد اولیه بازیافتی ساخته می شوند. برچسب ها دارای جوهر گیاهی هستند. این خط با استفاده از برخی مواد اولیه طبیعی ، در فرانسه تولید می شود. Lazartigue شامل شامپوها و نرم کننده ها (27 و 34 دلار) است. روغن مو (39 دلار) ، سرم مو (67 دلار) ، ماسک مو (54 دلار) و کیت رنگ در خانه (26 دلار).

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>