Lancôme فروشگاه های مجازی را آغاز می کند – HAPPI

شبیه سازی مقیاس کامل تجربیات فیزیکی را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از تجارت الکترونیکی خود ارائه می دهد.

چارلز استرنبرگ ، دستیار ویرایشگر03.02.21

Lancôme با استفاده از فناوری XR در فروشگاه های مجازی جدید در سراسر جهان پیشگام است. با استفاده از این فناوری پیشرفته ، اکنون Lancôme شبیه سازی کاملی از تجربیات فیزیکی را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از تجارت الکترونیکی خود ارائه می دهد.

Lancôme فضایی را ایجاد کرده است که مشتریان به راحتی با کالاها و نمایندگان خدمات مشتری ارتباط برقرار می کنند. فناوری پشت این تجربه توسط ByondXR ارائه شده است.

به جای سقوط در میان بیماری همه گیر ، ByondXR به خرده فروشان کمک می کند تا گسترش پیدا کنند. از زمان ابتلا به همه گیر شدن بیماری ، با روی آوردن مشتریان به خریدهای مجازی ، تجارت الکترونیک رونق گرفته است. با این نرخ ، پیش بینی می شود بازار جهانی AR و VR در سال 2024 به بیش از 70 میلیارد دلار برسد. ByondXR با این پلتفرم خود که می تواند مارک ها را از فروشگاه های فیزیکی به فروشگاه های مجازی در طی چهار هفته تغییر دهد ، این انقلاب زیرساخت های خرده فروشی را رهبری می کند.

در اینجا چند نمونه از فروشگاه های XR آورده شده است:

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>