Kao Oribe را در ژاپن راه اندازی می کند

شرکت کائو در 22 ژانویه 2021 از طریق شرکت تابعه خود ، کائو سالن ژاپن ، برند معتبر آرایشگاه موی Oribe را در ژاپن راه اندازی می کند.

Oribe یک مارک مراقبت از مو با حضور قدرتمند در بازار در میان برترین آرایشگاه ها و فروشگاه های بزرگ در سراسر اروپا و ایالات متحده است. از طریق این راه اندازی در منطقه پنجم در آسیا ، کائو قصد دارد سبد تجاری نام تجاری خود را در سالن های تجاری گسترش دهد و مشتریان خود را در منطقه تقویت کند و حضور جهانی را بیشتر تقویت کند.

در مجموع 23 محصول از جمله شامپو ، نرم کننده های مو ، ماسک مو ، درمان تحت درمان ، و محصولات یک ظاهر طراحی شده در ژاپن راه اندازی می شود.

اوریبه در سال 2008 در ایالات متحده تأسیس شد و در سال 2018 به گروه Kao پیوست. این برند در حدود 40 کشور و منطقه ، عمدتا در اروپا و ایالات متحده حضور دارد. در ایالات متحده ، این نام تجاری علاوه بر محصولات مراقبت از مو ، در زمینه محصولات مراقبت از بدن و عطر نیز فعالیت دارد. این ماده عمدتا زنانی را که سبک زندگی لوکسی دارند ، هدف قرار می دهد.

در ژاپن ، Oribe به طور خاص به عنوان مارک پیشنهادی سبک زندگی لوکس به سالن های منتخب معرفی می شود. سخنرانی هایی درباره مشاوره زیبایی و سبک های اوریب اوریبه برگزار خواهد شد. علاوه بر این ، این شرکت برای بدست آوردن طرفداران اوریب ، بهبود شناخت برند و ایجاد تصویر نام تجاری لوکس ، تجربه ای بی نظیر از برند را برای متخصصان زیبایی (نویسندگان زیبایی ، آرایشگران ، مدل ها و …) ارائه خواهد داد.

Oribe به تدریج در منطقه آسیا گسترش خواهد یافت تا حضور جهانی تجارت سالن Kao که در حال حاضر در اروپا و ایالات متحده متمرکز است ، تقویت شود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>