
Oribe یک مارک مراقبت از مو با حضور قدرتمند در بازار در میان برترین آرایشگاه ها و فروشگاه های بزرگ در سراسر اروپا و ایالات متحده است. از طریق این راه اندازی در منطقه پنجم در آسیا ، کائو قصد دارد سبد تجاری نام تجاری خود را در سالن های تجاری گسترش دهد و مشتریان خود را در منطقه تقویت کند و حضور جهانی را بیشتر تقویت کند.
در مجموع 23 محصول از جمله شامپو ، نرم کننده های مو ، ماسک مو ، درمان تحت درمان ، و محصولات یک ظاهر طراحی شده در ژاپن راه اندازی می شود.
اوریبه در سال 2008 در ایالات متحده تأسیس شد و در سال 2018 به گروه Kao پیوست. این برند در حدود 40 کشور و منطقه ، عمدتا در اروپا و ایالات متحده حضور دارد. در ایالات متحده ، این نام تجاری علاوه بر محصولات مراقبت از مو ، در زمینه محصولات مراقبت از بدن و عطر نیز فعالیت دارد. این ماده عمدتا زنانی را که سبک زندگی لوکسی دارند ، هدف قرار می دهد.
در ژاپن ، Oribe به طور خاص به عنوان مارک پیشنهادی سبک زندگی لوکس به سالن های منتخب معرفی می شود. سخنرانی هایی درباره مشاوره زیبایی و سبک های اوریب اوریبه برگزار خواهد شد. علاوه بر این ، این شرکت برای بدست آوردن طرفداران اوریب ، بهبود شناخت برند و ایجاد تصویر نام تجاری لوکس ، تجربه ای بی نظیر از برند را برای متخصصان زیبایی (نویسندگان زیبایی ، آرایشگران ، مدل ها و …) ارائه خواهد داد.
Oribe به تدریج در منطقه آسیا گسترش خواهد یافت تا حضور جهانی تجارت سالن Kao که در حال حاضر در اروپا و ایالات متحده متمرکز است ، تقویت شود.
Leave a reply