
کائو ایالات متحده آمریکا ضمن ایده پردازی برند ، از دانشجویان بازرگانی دانشگاه کشاورزی و مکانیک فلوریدا (A&M یا FAMU فلوریدا) برای همکاری در زمینه ایده پردازی برند ، بازاریابی و طراحی بسته بندی کمک گرفت.
محصول سرب کننده تهویه پیشرفته فعال شده با آب Wakati است ، فرمولی که به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا با شانه انگشت ، موهای درشت را نرم کرده و به کاهش ریزش کمک کنند. تهویه مطبوع برای رفع سه نگرانی اصلی مصرف کننده تولید شده است: تمایل زیاد به گره خوردن ، مشکل در دستیابی به چین و چروک (که به دستیابی به تعریف حلقه کمک می کند) و مشکل در حفظ تراز مو. این فرمول به طور مساوی از طریق مو پخش می شود تا رطوبت را از بین ببرد و به هر رشته مو “بلغزد” ، از همان ابتدا از گره خوردن آن جلوگیری می کند و پس از خشک شدن مو ، بسته های نرم کننده پیچیده ای ایجاد می کند. این اولین و تنها نرم کننده ثبت اختراع در نوع خود است.
کنیا فوی ، بازاریابی ایالات متحده ، واکاتی ، گفت: “ما می دانستیم که یک فرمول ستاره ای داریم ، که متناسب با نیازهای زنان مدرنی که موهای طبیعی را پذیرفته اند ، ارائه می شود.” “برای مخاطبانی که به طور سنتی توسط مارک های اصلی / محصولات نادیده گرفته می شدند ، از خود پرسیدیم که چگونه می توان مجموعه ای از محصولات را ایجاد کرد که واقعاً باعث افزایش زندگی مصرف کنندگان ما شود و تصمیم گرفتیم که بهترین راه مراجعه به مصرف کننده باشد ، یعنی مصرف کننده هایی با موهایی با بافت بسیار بالا.”
این محدوده همچنین شامل شامپوی بدون سولفات Wakati است که با تمیز کردن متعادل و به تدریج از بین بردن تجمع در حالی که موهای شما را برای حالت دهی مطلوب آماده می کند ، ارائه می دهد. این شامپو که مخصوص موهای طبیعی ساخته شده است ، به شما کمک می کند تا رشته ها را از بین ببرید بدون اینکه موهای شما احساس سستی شود.
کرم روغن تزریق شده با روغن Wakati ، ترکیبی از غرور ، رطوبت را برای لغزش مهر و موم می کند و برای آبرسانی فرها و درخشش موهای زائد به درخشش افزوده می شود.
Wakati Conditioning Conditioning Re-Activating باعث خنک شدن و شادابی فرها می شود تا با درخشش بیشتر ، صاف و لطیف شود. محصول غیر آئروسل رطوبت را در امتداد هر رشته ایجاد می کند تا موها را نرم و تغذیه کند تا فرهای شما در روز شستشو یا روز 5 نرم و مشخص شود.
فوی می گوید: “اینکه بگوییم همکاری با FAMU برای کائو بسیار پیشگامانه بود ، تأیید نمی کند.” “دانشکده و دانشجویان واقعاً گروه برجسته ای از افراد هستند که باید در ایجاد نام تجاری که نیاز واقعی را برآورده می کند ، تأثیرگذار باشند. این تنها آغاز کار است. ما قصد داریم همکاری خود را با FAMU ادامه دهیم و در آینده گسترش دهیم پشتیبانی از سایر HBCU ها در سراسر کشور. ”
واکاتی ، به معنی “زمان” در سواحیلی ، نشان می دهد که چگونه نسل به نسل از موهای طبیعی برای اتصال به اصل و نسب خود استفاده کرده است ، نشان می دهد که چگونه زیبایی فرهنگ سیاه را می توان از طریق مو نشان داد.
این خط در Target و در Target.com ، Walgreens و Walgreens.com و در Walmart.com در دسترس است و اولین بار در ماه مه در Rite-Aid ارائه می شود.
Leave a reply