
یک هدف اصلی این کمپین تاباندن چراغ به مادران غیر سنتی و کمتر شناخته شده است.
در 19 آوریل ، جرگنس با یک فیلم قهرمانانه در یوتیوب این برند ، مبارزات خود را آغاز کرد و سفرهای مادری شخصی گروه متنوعی از مادران واقعی و خانواده های آنها ، از جمله یک مادر خوانده ، یک مادر خواننده ، دو مادر و یک مادر تراجنسی را به تصویر کشید. . فیلم زیر را ببینید.
https://www.youtube.com/watch؟v=hGD0Jz2s-hg
مادران منتخب همچنین در هفته منتهی به روز مادر از شهادت نامه های شخصی در مورد معنای مادر بودن و کاهش ویدیوی قهرمان در کانال های رسانه های اجتماعی شخصی آنها برخوردار خواهند بود.
Jergens در تلاش برای اطمینان از فراگیری ، به دنبال مشاوره گروه های کلیدی طرفداری ، از جمله GLAAD ، Project Race و Voice برای فرزندخواندگی بود و در کنار هر یک از آنها کار کرد تا فیلمنامه و جهت فیلم را کاملاً بررسی کند.
Leave a reply