JC Penney استراتژی زیبایی جدید خود را بیان می کند

JCPenney از برنامه های خود برای JCPenney Beauty رونمایی کرده است ، که خرده فروش آن را “یک تجربه فروشگاهی و آنلاین آنلاین جدید و فراگیر توصیف می کند که نشان دهنده زیبایی و نیازهای مشتریان است ، بدون توجه به سن ، جنس ، نژاد ، رنگ پوست ، نوع مو ، زیبایی” رژیم یا بودجه. ”

این اعلامیه در حالی صورت می گیرد که سایر خرده فروشان اصلی مانند Target و Kohl به ترتیب در حال افزایش فضای خرده فروشی زیبایی خود با اتحاد با Ulta و Sephora هستند.

JCPenney و Sephora گفتند که آنها به مشارکت فعلی متعهد هستند و تا اواخر سال 2022 به خدمات Sephora در داخل JCPenney ادامه می دهند.

JCPenney Beauty ادعا می کند که عملکرد زیبایی جدید آن “ترکیبی عالی” از محصولات جرم ، جرم و اعتبار را در یک فروشگاه یک مرحله ای مناسب ارائه می دهد. بنا به گفته شرکت ، JCPenney Beauty در اکتبر 2021 در اولین مکان در خرده فروشی ها و در سایت jcp.com اولین برندهایی را ارائه می دهد که قهرمان ، محصولات الهام بخش و همکارانی باشند که از همه استقبال ، راهنمایی و پشتیبانی می کنند.

“در JCPenney ، مشتریان ما الهام بخش همه ما هستند. به همین دلیل این تحول جدید در ارائه زیبایی ما با در نظر داشتن آنها ایجاد شد. “، میشل ولازلو ، معاون اجرایی رئیس و مدیر ارشد بازرگانی ، JCPenney گفت. “با درک اینکه هر مشتری منحصر به فرد زیبایی دارد ، ما JCPenney Beauty را به عنوان یک تجربه کاملاً فراگیر طراحی کردیم که در آن همه می درخشند. ما با مارک های زیبایی همفکر همکاری کرده ایم تا این چشم انداز را زنده کرده و از نمایندگی همه اطمینان حاصل کنیم. “

JCPenney با همکاری پلت فرم زیبایی و سلامتی تجارت الکترونیکی سیزده لون و سایر مارک های زیبایی و مشهور ، یک تجربه فروشگاه در فروشگاه ایجاد می کند. مشارکت بین JCPenney و Thirteen Lune بر اساس تعهد مشترک برای تقویت مارک های زیبایی متنوع و فراگیر و ایجاد یک بستر خرده فروشی نوآورانه است که مارک های متنوع را به مخاطبان گسترده تری نشان می دهد و معرفی می کند.

سیزده لون توسط دو مدافع حامی خرده فروشی ، نیاکیو گریکو و پاتریک هرنینگ تاسیس شد. Grieco یک کارآفرین زیبایی با دو دهه تجربه و بنیانگذار Nyakio Beauty است. هرنینگ بنیانگذار 11 Honoré است ، یک برچسب مد بزرگ لوکس و بزرگ.

“حضور سیزده لون در یکی از قدیمی ترین خرده فروشان کشور در بسیاری از سطوح عمیق است. جای آجر و ملات ما در داخل فضای چشم انداز ، بیش از حد فراگیر JCPenney Beauty ، مجموعه ای از زیبایی را از مارک های مشکی و قهوه ای و مارک های متحد که به ایجاد تغییر پایدار در زیبایی اختصاص داده اند ، به نظم می آورد. ” “همراه با JCPenney ، ما می توانیم با مأموریت زیبایی فراگیر و مجموعه محصولات خود ، به تعداد بیشتری از مصرف کنندگان برسیم و به آنها این قدرت را می دهیم تا خود را در پوشش و تعهد ما برای ارتقا offering پیشنهادات متنوع بنیانگذاران ، منعکس کنند.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>