Inter Parfums همچنان در Q2 سال 2021 بازگشت می کند

برای سه ماه منتهی به 30 ژوئن 2021 ، فروش خالص Inter Parfums Inc. به 207.6 میلیون دلار افزایش یافت که نسبت به سه ماهه دوم سال 2020 افزایش قابل توجهی را نشان می دهد ، اما مهم تر از 24.9٪ نسبت به سه ماهه دوم 2019 است.

“سه ماهه دوم ، مانند اولین ماه ، بسیار فراتر از انتظار بود. یک بار دیگر ، مقایسه سه ماهه با 2019 به دلیل تأثیر بحران Covid-19 در سال 2020 بسیار معنادارتر از سال 2020 است. “، گفت: Jean Madar ، رئیس و مدیر عامل شرکت Inter Parfums.

در میان بزرگترین مارک های Inter Parfums در فعالیت های مستقر در اروپا ، فروش برندهای Montblanc ، Jimmy Choo و Coach به ترتیب 27.3٪ ، 64.9٪ و 22.4٪ نسبت به سه ماهه دوم 2019 افزایش یافته است.

با رفتن به فعالیت های مستقر در ایالات متحده ، 14.2 درصد افزایش در فروش سه ماهه دوم نسبت به مدت مشابه در سال 2019 بیشتر با برندهای GUESS ، با رایحه های قدیمی و همراه با رشد خط جدید بلا ویتا ، قابل توجه است.

مادر همچنین خاطرنشان کرد ، “هدف اعلام شده ما از افزودن مارک های معطر تثبیت شده به سبد سهام ما قرار دادن شرکت برای رشد سریع است. همانطور که اوایل ماه جاری گزارش دادیم ، ما با Salvatore Ferragamo SpA توافق نامه مجوز عطر در سراسر جهان را امضا کردیم ، که انتظار می رود در ماه اکتبر بسته شود ، زمانی که ما مجموعه عطرهای Ferragamo را در ایتالیا آغاز خواهیم کرد و آنها را از طریق یک کالای کاملا جدید در سراسر جهان توزیع می کنیم. یک شرکت ایتالیایی ، مستقر در فلورانس. “

وی ادامه داد ، “همچنین کار تولید عطرهای جدید برای نام تجاری آغاز می شود. اگرچه هیچ توافق اضافی برای مارک های دیگر نهایی نشده است ، اما بحث و گفتگو با صاحبان مارک های دیگر در جریان است. “

این شرکت همچنین راهنمایی های خود را در سال 2021 افزایش داده است. این شرکت اکنون به دنبال فروش خالص تقریبی 750 میلیون دلار است که منجر به کاهش درآمد خالص هر سهم 1.95 دلار می شود. رهنمودهای قبلی Inter Parfums خواستار فروش خالص 700 میلیون دلار و کاهش سود خالص هر سهم 1.65 دلار بود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>