Inter Parfums به Q4 برگشت

Inter Parfums Inc نتایج سه ماهه چهارم و سال منتهی به 31 دسامبر سال 2020 را گزارش کرده است.

فروش خالص سه ماهه چهارم 184.0 میلیون دلار بود که در مقایسه با 177.8 میلیون دلار در سه ماهه چهارم سال 2019 ، 3.5 درصد رشد داشت. فروش خالص توسط عملیات مستقر در اروپا از 129.1 میلیون دلار با 8.1 درصد افزایش به 139.6 میلیون دلار رسید فروش خالص توسط عملیات مستقر در ایالات متحده 8.8٪ کاهش یافته و از 48.7 میلیون دلار به 44.4 میلیون دلار رسیده است.

برای کل سال ، فروش خالص 24.5٪ کاهش یافته و از $ 713.5 میلیون دلار در سال 2019 به 539.0 میلیون دلار رسیده است.

در طول سال گذشته ، همه گیری Covid-19 و پیامدهای آن بر فروش در همه مناطق تأثیرگذار بود ، با شیب شدید فروش سالانه در دو بازار کوچکتر Inter Parfum ، خاورمیانه و اروپای شرقی ، با کاهش 35.5٪ و 40.0٪ ، به ترتیب. در دو بازار بزرگ این شرکت ، آمریکای شمالی و اروپای غربی ، فروش بسیار کمتری به ترتیب با 17.8 و 20.7 درصد افت داشته است. بیشتر کاهش 28.2 درصدی فروش در آسیا ناشی از کاهش سفرهای هوایی و تأثیرات آن در تجارت خرده فروشی سفر بود.

ژان مادر ، رئیس و مدیرعامل Inter Parfums اظهار داشت: “همانطور که در ژانویه گزارش داده ایم ، ما سال را با سه ماهه چهارم بسیار شگفت آور قوی به پایان رساندیم ، در واقع بهترین سه ماهه چهارم از لحاظ فروش. بزرگترین مارک های اروپایی ما ، Montblanc ، Jimmy Choo و Coach به ترتیب رشد فروش سه ماهه ای به ترتیب 9.8٪ ، 13.4٪ و 18.0٪ را کسب کرده اند که از این بابت خوشحال کننده است که هیچ محصول جدیدی در آن دوره عرضه نشده است. ما همچنین از فروش مقدماتی آنا سوئی اسکای که در سه ماهه آخر سال 2020 شروع به فروش کرده و به افزایش 62.3 درصدی آن در فروش سه ماهه چهارم کمک کرده خوشحالیم. “

این شرکت همچنین راهنمای خود را برای سال 2021 تنظیم کرده است. اکنون پیش بینی می کند که فروش خالص در محدوده 650 میلیون و 660 میلیون دلار قرار داشته باشد ، که این امر باعث خرده فروشی خرده فروشی سفر می شود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>