Givaudan شرکت AI را به دست می آورد – HAPPI

فناوری Myrissi می تواند عطرها را به الگوها و تصاویر رنگی تبدیل کند.

کریستین اسپوزیتو ، مدیر ویرایشگر02.12.21

هوش مصنوعی همچنان به بخشی جدایی ناپذیر از تجارت زیبایی تبدیل می شود. به عنوان بخشی از استراتژی بلند مدت خود برای گسترش توانایی های خود در این زمینه ، Givaudan شرکت فن آوری فرانسوی Myrissi را خریداری کرده است.

Myrissi در سال 2014 تاسیس شد و در فرانسه مستقر شد ، یک فناوری AI ثبت اختراع ایجاد کرده است که قادر به تبدیل عطرها به الگوهای رنگی و تصاویر ، مربوط به مصرف کننده و همچنین پیش بینی واکنش عاطفی مصرف کننده نهایی است. پیوند بین رنگها ، احساسات و عطرها بر اساس پایگاه داده ای بیش از 25000 آزمایش مصرف کننده ساخته شده است ، که Givaudan ادعا می کند به Myrissi اجازه می دهد از تولید عطرهایی که کاملاً خلاصه بازاریابی مشتریان را دارد ، پشتیبانی کند. تأثیر عاطفی یک محصول با جلوگیری از ناسازگاری های شناختی که پیام های حسی کاملاً سازگار نیستند ، افزایش می یابد. به گفته Givaudan ، منحصر به فرد بودن محصول و هویت مارک تجاری تقویت می شود و این به مصرف کنندگان کمک می کند تا یک محصول معطر را در فروشگاه یا از طریق کانال های تجارت الکترونیکی انتخاب کنند که شانس بیشتری برای پسندیدن داشته باشد.

“خرید Myrissi با استراتژی طولانی مدت عطر و زیبایی ما مطابقت دارد. تخصص آنها در هوش مصنوعی ما را در پیشنهاد دادن رویکردهای داستان سرایی بصری و کلامی جدید به مشتریان پشتیبانی خواهد کرد. این امر به ویژه در دوره ای که تجارت الکترونیکی در حال رونق است بسیار مهم است. ”

شرایط معامله اعلام نخواهد شد. خرید برنامه ریزی شده منوط به تصویب رسمی مقامات نظارتی است و انتظار می رود معامله در سه ماهه اول سال 2021 بسته شود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>