وی در سال 2020 از شرکت مشاور ارشد مدیریت جهانی Kearney به عنوان رئیس کمیته تحول جهانی به ELC پیوست. کارهای اولیه وی برای ELC شامل ایجاد مدل تحول شرکت و ساخت تیم تحول جهانی بود.
تا به امروز ، مالر طیف وسیعی از اولویت های تغییر استراتژیک در شرکت را در شرکت هدایت کرده است. وی برای تسریع در ارکان اصلی تغییر و جاسازی این قابلیت ها در سازمان به عنوان روش های جدید و دائمی برای تجارت ، مدل تحول یکپارچه ELC را طراحی و عملیاتی کرد. مشارکت وی شامل کمک به برنامه ریزی شرکت های زیر است: ایجاد بیشتر منطقه آسیا و اقیانوسیه به عنوان بازار داخلی دوم برای بلند مدت. رویکرد ELC را برای نوآوری در نام تجاری و مدیریت سبد سهام دسته بندی کنید. قابلیت های خلاق نام تجاری تغییر مرحله ؛ پشتیبانی از تحول دیجیتال برای ارائه بهترین تجربه های دیجیتالی در کلاس و با لمس بالا به مصرف کنندگان ؛ و تسریع در رویکرد شرکت ELC در مورد تأثیرات اجتماعی و پایداری.
مالر همچنین با هدف به حداکثر رساندن سبد تجاری مارک های ELC برای برنده شدن در مراقبت از پوست ، آرایش ، رایحه و مراقبت از مو ، به نظارت بر توانایی طبقه بندی ELC ادامه خواهد داد. دانیل که تا به امروز با رidentsسای گروه ELC همکاری نزدیک داشته است ، فرایند جدیدی را برای پشتیبانی از مدل با نام تجاری ELC تسهیل کرده است تا یک لنز عملی را برای کسب سهم بازار به عنوان یک تیم یکپارچه در بزرگترین و سریع ترین رشد دسته ها و زیر مجموعه ها فراهم کند از زیبایی جهانی معتبر.
Leave a reply