Estée Lauder رهبری جدیدی را برای Clinique ، Smashbox و Glamglow نامگذاری می کند

شرکتهای Estée Lauder دو رهبر برند را ارتقا داده اند – میشل فیرر به عنوان رئیس کل مارک جهانی ، کلینیک و گلن ایوانز به عنوان رئیس مارک جهانی ، Smashbox و Glamglow معرفی شده اند.

این تبلیغات از تاریخ 1 ژوئیه 2021 م effectiveثر است و هر دو رهبر گزارش خود را مستقیماً به جان دمزی ، رئیس گروه اجرایی ، شرکتهای Estée Lauder (ELC) ادامه می دهند.

جان دمزی گفت: “میشل و گلن هر دو رهبران فوق العاده پویایی هستند که به زیبایی مارک های مربوطه خود را در چالش های سال گذشته هدایت کرده اند.” “من مخصوصاً به این مسئله افتخار می کنم که آنها در حالی که واقعاً رهبرانی متفکر و همدل برای تیم های تجاری خود هستند ، به طور موثر نیازهای تجارت را متعادل می کنند. تبلیغات آنها هر دو بسیار شایسته است. “

ارتقا Fre فرایر به عنوان رئیس برند جهانی ، کلینیک ، رهبری برجسته وی را در بازگشت کلینیک به رشد جهانی به رسمیت می شناسد. وی در ژوئن سال 2020 به عنوان معاون ارشد / مدیر کل جهانی ، کلینیک منصوب شد و از آن زمان تأثیر قابل توجهی در موقعیت تجاری Clinique ، رشد دو رقمی محصولات قهرمان ، و همچنین تعریف مجدد استراتژی نوآوری در پشت امتیازات قهرمان کلینیک داشته است. او همچنین در حالی که تجربه Clinique High-Touch را در مقیاس جهانی ارائه می دهد ، شتاب Clinique را در آنلاین به عنوان شماره 1 مارک ELC در آمریکای شمالی در آن کانال هدایت کرده است. به گفته شرکت های Estée Lauder ، “رهبری الهام بخش ، تخصص عمیق در زیبایی و مراقبت از پوست ، همراه با علاقه شدید او به ارتباط با مصرف کنندگان جهانی ، او را برای ادامه هدایت کلینیک در فصل بعدی رشد ، کاملاً مناسب می کند.”

فریر از جانسون و جانسون در سال 2020 به ELC پیوست ، جایی که وی 20 سال فعالیت حرفه ای داشت و نقش های مختلف رهبری را در بخش محصولات بهداشتی مصرف کننده داشت ، و اخیراً به عنوان رئیس جمهور ، زیبایی ایالات متحده خدمت کرد. در این نقش ، او مسئول نمونه کارهای شرکت در مارک های زیبایی در آن زمان بود و عملکرد موفقیت آمیز و رشد بسیاری از مارک ها را رهبری کرد. پیش از آن ، وی به عنوان مدیر کل Neutrogena در J&J ، و به عنوان رهبر پردیس شرکت در لس آنجلس خدمت می کرد.

Freyre سابقه اثبات شده ای در زمینه پرورش محیط های کاری دارد که شامل شمول و تنوع است. او چندین جایزه و افتخار صنعت را به رسمیت شناختن حرفه استثنایی خود دریافت کرده است ، از جمله نامگذاری در “50 قدرتمندترین لاتین در تجارت” فورچون 2018. Freyre حامی مالی اجرایی ارتباطات اسپانیایی (HiC) ERG است و به طور فعال استعدادهای متنوع را در سراسر ELC راهنمایی می کند.

ایوانز با بیش از 30 سال تجربه استراتژیک ، عملیاتی و ایجاد برند ، یک رهبر برند استثنایی ، ارزش محور است و سابقه ارائه نتایج سازگار را دارد.

ایوانز به عنوان معاون ارشد / مدیر کل جهانی ، Smashbox و Glamglow با موفقیت هدایت هر دو مارک تجاری را بر عهده گرفته است ، همکاری های زنجیره تامین و عملیاتی بین آنها را به دست آورده ، نام تجاری جهانی و ساختارهای منطقه ای بازار را بهینه سازی کرده و اثربخشی A&P را بهبود بخشیده است.

ایوانز به عنوان رئیس برند جهانی ، Smashbox و Glamglow را به مراحل بعدی رشد پایدار خود هدایت خواهد کرد و بر نوآوری های محصول با رویکرد دیجیتال-اول به رهبری مصرف کننده ، آنلاین و همچنین تحول مداوم متمرکز خواهد بود. تغییر چشم انداز خرده فروشی. ایوانز همچنین از اشتیاق خود برای توسعه استعدادهای برتر در هر دو تیم تجاری استفاده خواهد کرد.

از زمان انتخاب اسمش باکس به عنوان معاون ارشد و مدیر کل ، ایوانز از استراتژی تغییر مکان نام تجاری برای جلب نظر مصرف کنندگان جدید و وفادار استفاده کرده است و در عین حال به میراث اصلی استودیوی برند پایبند است. تحت هدایت وی ، این برند رتبه نخست خود را در پرایسیژ چهره های پرایمر ایالات متحده تقویت کرد ، و با موفقیت Smashbox Halo All-in-One Tint Moisturizer ، رتبه های برتر معتبر Face Primers را کسب کرد و مصرف کنندگان جدیدی را به خود جلب کرد.

قبل از حضور در Smashbox ، ایوانز معاون ارشد Leading Beauty Forward بود ، جایی که او اجرای موفقیت آمیز جهانی Leading Beauty Forward و OneSource را بر عهده داشت ، که به سوخت چندین موتور استراتژی رشد کمک کرده اند. پیش از این نقش ، ایوانز SVP ، زنجیره تأمین جهانی بود و در این مدت وی شش سال مرکز تعالی جهانی زنجیره تأمین را تأسیس و هدایت کرد و در ادغام و ارتقا best بهترین توانایی های کلاس در سراسر سازمان نقش رهبری را ایفا کرد.

از سال 2018 ، ایوانز به عنوان حامی مالی wELCome ، گروه منابع کارمند ELC برای کارمندان LGBTQ + خدمت کرده است. او همچنان به عنوان یک مدافع پرشور برای شمول و تنوع در سراسر شرکت فعالیت می کند. ایوانز اخیراً از ایجاد بخش wELCcome در ساحل غربی خبر داد و همچنین از Smashbox & Glamglow چند قومی شورای مشاوره ، یک گروه تحت هدایت کارمندان در مارک های تجاری که هدف آن اطمینان از تقویت صدای متنوع در لحظات مهم تصمیم گیری است ، حمایت مالی می کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>