Dove با اعتماد به نفس بدن با مجموعه حمام مراقبت از کودکان و نوجوانان صحبت می کند

با الهام گرفتن از پروژه عزت نفس Dove ، مارک Dove یونیلور مجموعه حمام Dove Kids Care را در کانادا ارائه داده است. بسته بندی این خط دارای تاییدیه های مثبت است و دسترسی به منابع اعتماد به نفس بدن را با اسکن یک کد QR در پشت هر بطری فراهم می کند .

Divya Singh ، گروه سرب ، تمیز کننده پوست ، Unilever گفت: “ما از آغاز اولین محدوده حمام هدفمند برای کودکان که بخشی از پروژه عزت نفس ما است ، هیجان زده هستیم.” “مأموریت ما الهام بخشیدن به نسل بعدی و ایجاد احساس تشویق و تشویق به بچه ها برای پذیرفتن از ویژگی منحصر به فرد خود است.”

این مجموعه شامل شستشوی بدن در رایحه کوکی نارگیل و پنبه آب نبات و حمام حباب دار موجود در رایحه کوکی نارگیل است. طیف جدیدی از محصولات بدون اشک با 100٪ مواد مغذی طبیعی پوست بدون هیچ سولفات ، پارابن یا فتالات ساخته می شود. این محدوده ضد حساسیت ، متخصص پوست و چشم پزشک است. هر بطری از پلاستیک های قابل بازیافت 100٪ پس از مصرف ساخته شده است.

کد QR پشت هر محصول منجر به اعتماد به نفس و اعتماد به نفس بدن مبتنی بر شواهد در Dove.ca ، از جمله یک بازی عزت نفس تعاملی Dove می شود و برای مکالمات زمان حمام درخواست می کند تا بحث های خانوادگی سالم را با راهنمایی های مبتنی بر شواهد آغاز کند. عزت نفس را در بچه ها بالا ببرید (مثلاً فکر کنید ، ایستادن در برابر زورگویی ها ، مراقبت از خود و اعتماد به نفس ، جشن تنوع).

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>