Dermalogica فروشگاه VR Skin Care را با ابزارهای AI Face Mapping راه اندازی می کند

Dermalogica برای بزرگداشت و به نمایش گذاشتن آخرین نوآوری خود ، Smart Response Serum ، فروشگاه VR همهجانبه و قابل خرید را با مشارکت پلت فرم تجارتی تجارت الکترونیک ، Obsess راه اندازی کرده است.

از زمان راه اندازی فروشگاه Dermalogica VR ، این صفحه بیش از 5000 جلسه را پشت سر گذاشته است و بیش از 17000 بازدید و شمارش صفحه داشته است. فروشگاه VR همچنین با راه اندازی نام تجاری جدید در طول سال ، بهینه سازی و تکامل می یابد تا مصرف کنندگان بتوانند به تجربه دیجیتال ادامه دهند.

Dermalogica با راه اندازی این فروشگاه ، در حالی که مردم شروع به معرفی مجدد خود به جهان می کنند و آینده خرده فروشی همچنان تغییر می کند ، در تلاش است تا با مصرف کنندگان در جایی که هستند ، ملاقات کند.

ریشه در آموزش و نوآوری ، Dermalogica دائماً با استفاده از فناوری برای پیشرفت دانش بهداشت پوست در حال پیشرفت است. این اولین ابتکار فروشگاه مجازی نشان می دهد که اولین بار مصرف کنندگان می توانند محصولات Dermalogica را در یک مدل مجازی سه بعدی خریداری کنند و در مورد همه چیز درباره آموزش پوست از متخصصان Dermalogica از جمله دکتر آنجلا مورفی (معاون فناوری و نوآوری) و متخصصین پوست درمانی استفاده کنند .

در فروشگاه VR ، Dermalogica راهی جدید و همه جانبه برای آموزش مصرف کنندگان در زمینه راه اندازی و خدمات حرفه ای از طریق آواتارهای خبره فراهم کرده است. مصرف کنندگان می توانند انتظار داشته باشند که اطلاعات بیشتری در مورد سرم پاسخ هوشمند (135 دلار) بیاموزند – این اولین نوآوری در نوع خود است که آنچه پوست شما در چه زمانی و به کجا نیاز دارد را ارائه می دهد. علاوه بر این ، مصرف کنندگان می توانند در مورد ، سرم تقویت کننده Phyto-Nature (145 دلار) ، BioLumin-C Serum (89 دلار) ، PreCleanse (45 دلار) ، ژل پاک کننده ویژه (45 دلار) و خدمات حضوری برای حمایت از ستون اصلی مارک ، آموزش اطلاعات کسب کنند. علاوه بر این ، با راه اندازی فروشگاه Dermalogica VR ، مصرف کنندگان می توانند از طریق ابزار Face Mapping ، تجزیه و تحلیل پوست رایگان دریافت کنند ، فیلم های آموزنده تماشا کنند و یک درمانگر پوست در نزدیکی آنها پیدا کنند.

برای دیدن تجربه آنلاین به اینجا نگاه کنید.

.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>