CVS خواستار شفافیت زیبایی است – HAPPI

با توجه به اینکه مصرف کنندگان خواستار شفافیت بیشتر در زیبایی هستند ، CVS طرح ابتکاری زیبایی مارک خود را به پایان رسانده است. این برنامه که در سال 2018 اعلام شد ، نوید می دهد که تصاویر در فروشگاه “از نظر مادی” تغییر نمی کنند. بعلاوه ، خرده فروش فرم بدن ، تناسب ، رنگ چشم و پوست یا چین و چروک فرد را تغییر نمی دهد. طبق این CVS نوید افزایش عزت نفس مصرف کننده را می دهد. سایر بازیکنان در فضای زیبایی انبوه ، از جمله Olay ، تعهدات شفافیت مشابهی را اتخاذ می کنند.

در یک نظرسنجی اخیر که توسط CVS انجام شد ، 80٪ از افرادی که روزانه حداقل یک ساعت خود را می دیدند ، گفتند که از تصاویر بدون روتوش از مدل ها الهام گرفته اند و بیش از نیمی از پاسخ دهندگان گفتند که ترجیح می دهند چیزی را که برای یک هفته دوست دارند رها کنند. به جای ارسال عکس آنلاین ، آنها نسبت به خود احساس آگاهی می کنند. به همین ترتیب ، یک سوم پاسخ دهندگان گفتند که اعتماد به ظاهر خود را در طول سال گذشته از دست داده اند.

Beauty Mark بر نمایشگرهای داخل فروشگاه تأثیر می گذارد ، اما مدیران CVS می گویند این برنامه بر روی مجموعه محصولات نیز تأثیر می گذارد. با جلو رفتن خرده فروش با ارائه مکمل های بیشتر تلاش می کند تا “زیبایی درونی” را ارتقا بخشد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>