این برند به قدرت زیبایی مسئولانه و ایجاد زیبایی تمیز برای همه در دسترس و مقرون به صرفه اعتقاد دارد. در سال 2018 ، CoverGirl به بزرگترین مارک آرایشی تبدیل شد که دارای Leaping Bunny دارای مجوز Cruelty-Free International است. سپس در سال 2020 ، Clean Fresh ، اولین خط تمیز و گیاهی این برند را که بدون سولفات ، فرمالدئید ، فتالات ، پارابن یا تالک ساخته شد ، راه اندازی کرد.
اخیراً CoverGirl ریمل مژه و ابرو Lash Blast Clean ، تمیز ، وگان و FCS دارای بسته بندی 80٪ کاغذ بازیافت شده از جنگل های کاملاً مدیریت شده را راه اندازی کرد.
به گفته استفانو كورتی ، مدیر ارشد مارك های Coty ، در حالی كه CoverGirl 60 سالگرد تولد خود را جشن می گیرد ، ما در حال ساخت این میراث و تخصص هستیم ، و گام بعدی را در سفر به زیبایی پایدارتر و تمیز تر برمی داریم. خوشحالم که این ابتکار به معنای حذف سالانه برخی پلاستیک ها با اطمینان از این است که اکنون پودرهای پاک شده ما 35٪ پلاستیک کمتر در هر کامپکت دارند – نمونه ای ملموس از تعهد کوتی به بسته بندی پایدارتر از طریق ابتکار زیبایی ما CoverGirl به عنوان یک مارک ، همچنان مناطقی را شناسایی می کند که می توانیم تأثیرات زیست محیطی خود را کاهش دهیم و همچنان مارک تمیز اصلی است که مصرف کنندگان ما افتخار می کنند پشت آن بایستند.
Leave a reply