Coty برای راه اندازی Covergirl ، معرفی کیم کارداشیان SKKN Line

این اقدام باعث آزاد شدن پول نقد برای سرمایه گذاری در مناطق با رشد بالاتر مانند زیبایی پاک می شود.

تام برانا ، مدیر تحریریه04.24.21

در اقدامی با هدف احیای پوشش Covergirl ، شرکت مادر Coty در حال کاهش SKU های برند لوازم آرایشی است. در همین زمان ، کوتی در حال تولید SKKN ، خط مراقبت از پوست کیم کارداشیان است.

این حرکت Coty را قادر می سازد تا در مناطق با رشد بالاتر مانند زیبایی پاک سرمایه گذاری کند. به عنوان بخشی از آخرین شیفت ، Coty تمرکز Covergirl خود را بر روی هشت مارک فرعی که حدود 70٪ از فروش برند را تشکیل می دهند ، کاهش خواهد داد. همانطور که مدیر عامل شرکت سو نبی گفت ، با دور شدن از خطوط با عملکرد پایین ، مارک هایی که “هیچ کس آنها را به یاد نمی آورد” ، به Coty امکان سرمایه گذاری در مناطق با رشد بالاتر ، از جمله موارد با زیبایی پاک را می دهد.

ماه گذشته ، کارداشیان با نام تجاری “SKKN توسط کیم” شناخته شد. در تاریخ 30 مارس ، لیستی برای “کالاها و خدمات مختلف” مانند محصولات ناخن و زیبایی ، ابزار و لوازم جانبی ، ویتامین ها و مکمل ها ، شمع ، لوازم جانبی مو و مواد آرایشی پوست وجود داشت.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>