
این اقدام باعث آزاد شدن پول نقد برای سرمایه گذاری در مناطق با رشد بالاتر مانند زیبایی پاک می شود.
تام برانا ، مدیر تحریریه04.24.21
این حرکت Coty را قادر می سازد تا در مناطق با رشد بالاتر مانند زیبایی پاک سرمایه گذاری کند. به عنوان بخشی از آخرین شیفت ، Coty تمرکز Covergirl خود را بر روی هشت مارک فرعی که حدود 70٪ از فروش برند را تشکیل می دهند ، کاهش خواهد داد. همانطور که مدیر عامل شرکت سو نبی گفت ، با دور شدن از خطوط با عملکرد پایین ، مارک هایی که “هیچ کس آنها را به یاد نمی آورد” ، به Coty امکان سرمایه گذاری در مناطق با رشد بالاتر ، از جمله موارد با زیبایی پاک را می دهد.
ماه گذشته ، کارداشیان با نام تجاری “SKKN توسط کیم” شناخته شد. در تاریخ 30 مارس ، لیستی برای “کالاها و خدمات مختلف” مانند محصولات ناخن و زیبایی ، ابزار و لوازم جانبی ، ویتامین ها و مکمل ها ، شمع ، لوازم جانبی مو و مواد آرایشی پوست وجود داشت.
Leave a reply