Cocokind اطلاعات بیشتری در مورد بسته بندی اضافه می کند

شرکت های بیشتری مشخصات پایداری و همچنین شفافیت محصولات خود را افزایش می دهند. Cocokind ، یک مارک زیبایی که توسط Priscilla Tsai در سال 2015 تاسیس شد ، در یک ابتکار جدید به صورت جدی این مشکلات را حل می کند.

امروز ، این برند اعلام کرده است که شامل حقایق پایداری است که مستقیماً روی بسته بندی آن چاپ شده است.

این اطلاعات از طریق ارزیابی شخص ثالث از چرخه حیات پنج مرحله ای هر محصول حاصل خواهد شد – از پیش تولید از طریق استفاده از مصرف کننده و پایان عمر. طبق اعلام شرکت سانفرانسیسکو ، تازه سازی بسته بندی همچنین اطلاعات فرمول بندی را به نمایش می گذارد.

Cocokind – که در Target ، Whole Foods ، Urban Outfitters ، Anthropologie و بصورت آنلاین در Ulta.com فروخته می شود – در حال بارگیری برچسب پایداری هر بار با یک محصول است.

به هر حال ، پایداری هدف نیست. این همیشه یک کار در حال انجام است.

تسای به هاپی گفت: “ما بر روی بسته بندی های خود برچسب های پایداری و فرمول های حقوقی را ایجاد کردیم – که در وب سایت ما نیز قابل دسترسی است – به عنوان اولین گام در تعهد خود برای پذیرش کامل تر شفافیت ،” تاسای به هاپی گفت. “کل صنعت زیبایی ، از جمله Cocokind ، به دلیل استفاده از ادعاهایی مانند” پاک “،” پایدار “یا” با حمایت تحقیق “بدون شفافیت مجرم شناخته شده است و همه ما باید پیشرفت کنیم و بهتر شویم. ما خوشحالیم که این برچسب ها را با اطلاعات جدید و اساسی ارائه می دهیم که مصرف کنندگان ما را قادر می سازد تا بهترین و آگاهانه ترین تصمیمات خرید را بگیرند. ”

تسای در اعلام تعهد خود برای داشتن یک شرکت خنثی از کربن ، تأکید کرد که چیزی بیشتر از خرید جبران کربن وجود ندارد.

“در عوض ، ما یک رویکرد مرحله ای برای پایداری در پیش می گیریم. ما احساس کردیم که مهم این است که ابتدا کار برای اندازه گیری دقیق تأثیر فعلی خود در سطح محصول و شرکت انجام دهیم و این امر را در دسترس عموم قرار دهیم تا خود را مسئول بدانیم. گام بعدی این است که این اطلاعات را بگیریم و آنچه را که می توانیم کاهش دهیم و آنچه را که نمی توانیم جبران کنیم. هدف ما فراتر از نوشتن چک است ، اما ایجاد یک استاندارد بالاتر برای تغییر برای خود ، و به طور کلی صنعت زیبایی ، “.

پنل پایداری Cocokind در جعبه بیرونی این روغن صورت.

از آنجا که تلاش های پایداری در هر محصول و هر شرکت منحصر به فرد است ، تسای گفت که او می خواهد آنچه را که بیشتر از همه برای این برند مهم است بیان کند. یعنی میزان انتشار کربن در هر چرخه عمر یک محصول ، اطلاعات تولید و نحوه بازیافت دستورالعمل ها.

وی گفت: “در حالی که چیزهای بیشتری وجود داشت که ما می توانستیم در یک فضای محدود قرار دهیم ، اما احساس کردیم که این اطلاعات به بهترین وجه نمایانگر تلاش های ماست.”

Cocokind اطلاعات بیشتری در مورد مواد تشکیل دهنده در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

“Cocokind در نهایت راه اندازی شد ، زیرا من به ایجاد یک کسب و کار و محصول زمینه ای بهتر از آنچه که در حال حاضر وجود دارد اهمیت می دهم. چیزهایی که به آنها اهمیت می دادم غیر مشهور به نظر می رسیدند: آنچه در بطری وجود دارد (نه خود بطری) ، پایداری ، قیمت مناسب و احساس خوب مشتریان. انجام این تعهد به شفافیت اقدامی عملی در جهت هدف ما برای آموزش و توانمندسازی مصرف کنندگان برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه است. ”

به گفته تسای ، کوکوکیند همیشه یک مارک آگاه بوده است ، “و ما مفتخریم که شفافیت کاری را که به شما نشان می دهیم برای بهتر بودن ، حتی اگر مداوم و” ناتمام “باشد به شما نشان می دهیم. ما به طور مداوم به کارهای بیشتر و بیشتر متعهد خواهیم شد ، در حالی که شما را برای سفر همراه می کنیم. ”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>