Clorox Scentiva از مصرف کنندگان می خواهد تصفیه خود را دوباره تصور کنند

با بیلی پورتر در چالش جدید TikTok و YAS CLEAN شریک شوید! قرعه کشی

کریستین اسپوزیتو ، مدیر ویرایشگر04.05.21

Clorox Scentiva با بیلی پورتر بازیگر ، فعال و نماد مد همکاری کرده است تا مصرف کنندگان را به چالش بکشد تا با یک چالش تحول TikTok با بارگذاری موسیقی ، روال تمیز خود را برای تبدیل خانه های سراسر کشور از خراب به پارچه ، تصور کنند. این برند همچنین YAS CLEAN را معرفی می کند! قرعه کشی ، و به یک مصرف کننده 5000 دلار خانه برای خود و 5000 دلار کمک به یک موسسه خیریه به انتخاب خود اعطا می کند.

بیلی پورتر

ژاکلین کلاین ، مدیر بازرگانی شرکت Clorox ، گفت: “کمپین Clorox Scentiva جدید ما نه تنها آنچه محصولات ما می تواند برای تمیز کردن انجام دهد ، مورد توجه قرار می گیرد.” “اما از طریق همکاری ما با بیلی پورتر ، که مظهر اعتماد به نفس و ابراز وجود است ، ما هیجان زده ایم که با مصرف کنندگان به اشتراک می گذاریم که چگونه تمیز کردن و بو می تواند بر روح و روان شما تأثیر مثبت بگذارد.”

اکنون تا 30 ژوئن ، مصرف کنندگان می توانند به قرعه کشی ها وارد شوند. بیش از 100 جایزه به نفرات دوم اهدا می شود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>