این برنامه در 24 ژوئیه در روز بین المللی مراقبت از خود با گفتگوی ملیسا کارنگی ، رئیس ارتباطات جهانی و جامعه ، و بنیانگذار Gyrl Wonder Tola Lawal در اینستاگرام زنده درCantuBeauty آغاز شد.
دامتریا موستین ، نایب رئیس بازاریابی جهانی در Cantu Beauty گفت: “زنان رنگین پوست شایسته قهرمان شدن هستند.” “Cantu Beauty از همکاری با Gyrl Wonder برای تقویت عزت نفس ، اعتماد به نفس و تجهیز زنان با مهارت برای نه تنها در نیروی کار رقابتی هیجان زده است ، بلکه زودهنگام تنظیم می کند که سلامتی عاطفی و تعادل بین زندگی و کار نیز یک کلید است. ماده موفقیت. ”
مکالمه اینستاگرام اولین سری از برنامه هایی است که به طور خاص برای راهنمایان Gyrl Wonder طراحی شده است. ماه آینده ، کانتو برای ارتقا energy انرژی مثبت برای ذهن ، جسم و روح ، یک سری کارگاه های مجازی را برای ماه سلامت ملی برگزار می کند. سپس ، کانتو و ژیرل واندر بیش از 100 دختر را برای اجلاس سلامتی احساسی در ماه اکتبر دعوت می کنند. Cantu Beauty سرمایه گذاری اولیه خود را در برنامه Gyrl Wonder تا پایان سال انجام داده است ، با پشتیبانی از یک صفحه نمایش فروشگاه در فروشگاه های منتخب Walmart در سراسر کشور با بخشی از درآمد حاصل از Gyrl Wonder.
Leave a reply