
ایان مورفی ، رئیس BosleyMD ، اظهار داشت: “ما از همکاری و توزیع از طریق SalonCentric هیجان زده ایم.” “این روزها ، زنان و مردانی که از ریزش مو رنج می برند بی پایان می گذرانند ، و گاهی اوقات ساعتهای گیج کننده ای را تحقیق و حدس می زنند که کدام یک از محصولات برای نیازهای آنها بهترین است. آنها به آرایشگران خود اعتماد می کنند و در حال حاضر ، آرایشگران می توانند BosleyMD و ما را کامل و تمیز راه حل های یک برنامه جامع سلامت مو کاملاً فراتر از یک شامپو. “
محصولات BosleyMD برای کمک به جلوگیری از ریزش و نازک شدن مو با رویکرد 360 درجه موهای سالم طراحی شده اند و با همکاری تیم ترمیم موی Bosley تولید شده اند. BosleyMD مجموعه ای متشکل از محصولات ، از جمله کیت های 30 روزه BosleyMD ، شامپوها و نرم کننده های BosRevive و درمان های ضخیم سازی ، انرژی دهنده فولیکول مو سالم ، مکمل های رشد مو برای زنان و مردان و اسکراب جوان کننده پوست سر را ارائه می دهد.
محصولات BosleyMD بدون سولفات ها ، پارابن ها ، گلوتن یا رنگ های مصنوعی ایجاد می شوند و تمام سطح عطرها کمتر از 1٪ است.
LeAnn Bobitt ، SVP مارک های همکار برای SalonCentric ، اظهار داشت: “ما در SalonCentric با بهترین مارک ها شریک هستیم و برای تهیه مجموعه ای که نیازهای مهمانان حرفه ای و مشتریان آنها را برآورده کند ، سخت کوش هستیم.” “ما می دانیم که گروه های لاغری و پوست سر بسیار مهم هستند ، بنابراین ما از همکاری با مقام نازک کننده در بازار ، BosleyMD بسیار هیجان زده هستیم. نتایج بالینی ، آموزش و آگاهی از مارک تجاری آنها این یک مناسب برای دور زدن گروه لاغری ما است.”
Leave a reply