Beiersdorf در مراقبت از پوست به طور معمول شخصی سرمایه گذاری می کند

Beiersdorf با تأکید بر تعهد خود در مراقبت از پوست دیجیتال و شخصی ، در حال سرمایه گذاری در Routinely ، یک برند جدید است. این اقدام از طریق واحد سرمایه گذاری اسکار و پل Beiersdorf انجام شده و یک کار مشترک با 9.5 سرمایه گذاری بلژیک است.

شارلوت ون لووک ، بنیانگذار و مدیر CMO در Routinely ، می گوید: “ما باید در شیوه سنتی و استاتیک تفکر تجدیدنظر کنیم.” “پوست ما یک ارگان زنده و تنفسی است که تحت تأثیر عوامل بیشماری مانند عادات غذایی ، محیط روزمره ، الگوی خواب ، تعادل هورمونی و موارد دیگر قرار دارد. محصولات عمومی قادر به تأمین این ویژگی فردی پوست ما نیستند. هدف ما ایجاد وضوح بیشتر در بخش مراقبت از پوست است. ما می خواهیم دقیقاً و به طور انحصاری آنچه را که مصرف کنندگان برای بهبود سلامت پوست خود نیاز دارند ، ارائه دهیم. مواد موثری که اثبات شده در عین ارائه مراقبت هوشمند و راحت ، م workثرند. “

به طور معمول بر روی یک مراسم مراقبت از پوست مدولار تمرکز می کند که بر طبیعت پویای پوست تأکید دارد. یک پرسشنامه آنلاین اولیه و یک برنامه مکمل به مشتریان کمک می کند تا ترکیب کاملی از 13 سرم یکجنس را برای پوست خود مطابقت دهند. از طریق ارزیابی شخصی مصرف کننده که با الگوریتمی پیشرفته تکمیل می شود ، برنامه روزانه مراقبت از پوست به صورت جداگانه بر اساس نتایج اندازه گیری فعلی در زمان واقعی از طریق برنامه تنظیم می شود. جدا از نیازهای فعلی پوست برای مصرف کنندگان ، عوامل خارجی مانند رطوبت ، دما ، کیفیت هوا یا تابش خورشید نیز در نظر گرفته می شوند.
Ascan Voswinckel ، رئیس اسکار و پل Beiersdorf Venture Capital ، این سرمایه گذاری را گام مهمی در جهت اجرای استراتژی CARE + شرکت و ارتقا promotion موفقیت آمیز مدل های نوآورانه تجاری می داند.

ووسوینکل گفت: “ما از بازخورد و مطالعات جامع می دانیم که مراقبت از پوست شخصی به چه میزان برای مصرف کننده مرتبط است.” ما کاملاً به مفهوم پیشگامانه روتین که توسط تیم ارائه شده است ، با یک فداکاری و روحیه استثنایی اعتقاد داریم. ما به عنوان یک سرمایه گذار و یک شریک استراتژیک ، با تیم همکاری نزدیک داریم و تخصص خود را به اشتراک می گذاریم تا روتین را به سرعت به بازار عرضه کنیم و آن را با موفقیت تکامل دهیم.

سرمایه گذاری معمولاً بخشی از طیف گسترده ای از فعالیت های شخصی سازی در Beiersdorf تحت استراتژی CARE + خود است. این نشان می دهد که این شرکت شخصی سازی مراقبت از پوست را در سطوح بسیار متفاوت انجام می دهد. این شامل ، به عنوان مثال ، برنامه وب مبتنی بر هوش مصنوعی Nivea Skin Guide ، که از سلفی برای تجزیه و تحلیل نیازهای فردی پوست و ارائه توصیه های شخصی و مراقبت از محصولات و همچنین اولین مارک شخصی سازی مراقبت از صورت شرکت OWN محصولات مارک Routinely استفاده می کند. به طور انحصاری در توزیع D2C از طریق www.routinely.com به فروش می رسد.

واسوینکل توضیح داد: “سرمایه گذاری ما در روتین همچنین نشان دهنده پتانسیلی است که ما در تأمین تقاضای افزایش مصرف کننده آنلاین می بینیم – روندی که با شیوع ویروس کرونا بیشتر تقویت شده است.”

این پرتاب در ابتدا در بلژیک و هلند انجام می شود و سایر کشورهای اروپایی نیز باید آن را دنبال کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>