Beauty Creative نیاز به تغییر دارد

مارک های زیبایی چابک در یک دنیای مجازی فزاینده با مشتری ها ارتباط مستقیم برقرار می کنند. اما بسیاری از مارک ها به دستگاه های تبلیغاتی تکراری اعتماد می کنند. در عوض ، مارک های زیبایی موفق باید پیام های آموزشی برای مصرف کنندگان ایجاد کنند.

در نظرسنجی از 1000 مصرف کننده آمریکایی ، سلترا دریافت:

نکات برجسته نظرسنجی خریداران زیبایی

  • خریداران رشد در خلاقیت های شخصی را تشخیص می دهند – 64٪ معتقدند مارک های زیبایی در شخصی سازی کمپین ها برای برآوردن علایق فردی خود کار خوبی انجام می دهند.
  • محلی سازی برای حفظ وفاداری مهم است – نیمی (51٪) از خریداران زیبایی اظهار داشتند که احساس وفاداری بیشتری نسبت به مارک های زیبایی دارند که محتوای خلاقانه را در منطقه و وقایع فعلی شما محلی می کنند.
  • 50٪ دارایی های خلاقانه از مارک های زیبایی را پیدا می کنند تا از نظر جنسیت ، شمول ، قومیت یا نوع بدن فاقد نمایندگی باشند.
    • هنگام بررسی دقیق هر جمعیت ، داده ها نشان می دهد که ژنرال Z (67٪) ، Millennials (63٪) و Gen X (56٪) با دیدن عدم نمایندگی بله گفتند.
  • تجارت الکترونیکی به اوج جدیدی برای محصولات زیبایی می رسد – بیش از نیمی (54٪) از خریداران زیبایی با خرید محصولات زیبایی به صورت دیجیتال و بدون آزمایش محصولات پس از همه گیری ، راحت هستند.
    • در حالی که بومی دیجیتال است ، Gen Z’ers (57٪) در مقایسه با Millennials (68٪) و Gen X’ers ​​(66٪) با خرید آنلاین راحت نیستند.
  • محبوبیت خدمات اشتراک کاهش می یابد – 72٪ از خریداران زیبایی اظهار داشتند که در حال حاضر مشترک خدمات یا محصولات مشترک نیستند. همزمان ، بیش از نیمی از آنها (56٪) ترجیح نمی دهند با مارک های زیبایی که برای کاهش چرخه خرید خدمات اشتراک ارائه می دهند ، درگیر شوند.
  • بیشتر خریداران تبلیغات زیبایی را بیش از حد تکراری می دانند – بیش از نیمی از آنها (63٪) تبلیغات ، تبلیغات ، پست های اجتماعی و غیره از مارک های زیبایی را تکراری می دانند.
  • پیروزی های مرتبط بودن – بیش از نیمی (57٪) از خریداران ، دارایی های خلاقانه از مارک های زیبایی را متناسب با علاقه و علاقه خود می یابند.
  • خریداران محتوای آموزشی بیشتری می خواهند – تقریباً نیمی از آنها (47٪) می خواهند آموزش های آرایشی آموزشی یا نمایش هایی را در بازاریابی زیبایی مشاهده کنند.
  • 27٪ می خواهند تبلیغات تعاملی را در بازاریابی زیبایی مشاهده کنند.

بهترین روشهای تولید خلاق

بیش از نیمی از (63٪) خریداران تبلیغات ، تبلیغات ، پست های اجتماعی و غیره از مارک های زیبایی را تکراری می دانند. اگرچه این راه حل از تنوع خلاقانه تری برخوردار است ، اما تولید تمام محتوای مورد نیاز آنها با تولید دستی می تواند چالش برانگیز باشد. تولید دستی ، طراحان را ملزم به ایجاد و ویرایش فایلها یک به یک می کند ، که برای رسیدن به نیازهای محتوای امروز بسیار کند و خسته کننده است. در عوض ، تیم های بازاریابی زیبایی می توانند از اتوماسیون برای تولید حجم بالایی از تنوع خلاقانه استفاده کنند بدون اینکه کیفیت را تحمیل کنند. اینها برخی از نکات برتر ما برای تولید خلاقانه نام تجاری زیبایی است:

آماده سازی برای الگوها: طراحان می توانند با استفاده از الگوهای مدولار ، دارایی های موجود خود را به حداکثر برسانند و از آنها استفاده مجدد کنند. یک رویکرد مدولار به طراحان این امکان را می دهد تا اجزای متغیر الگو را تعریف کنند تا دارایی های خلاق به راحتی بتوانند داخل و خارج شوند. برای مارک های زیبایی ، این می تواند عکس ها و مدل های مختلف عکس ، CTA ، عنوان ، تبلیغات و غیره باشد. این بدان معنی است که با خلاقیت دلقک ، امکانات محتوا بی پایان هستند.

شخصی سازی در مقیاس: خریداران خلاقیت شخصی می خواهند. در حقیقت ، 64٪ از خریداران معتقدند که مارک های زیبایی در شخصی سازی کمپین ها برای تأمین منافع فردی خود کار خوبی انجام می دهند. تیم های بازاریابی زیبایی می توانند خلاقیت شخصی خود را با کمک اتوماسیون تقویت کنند. با قطع کارهای یکنواخت مرتبط با نسخه ، طراحان می توانند تنها با چند کلیک تمام محتوای شخصی مورد نیاز خود را ایجاد کنند. این که آیا فروش فلش برای خریداران وفادار ، کد تبلیغاتی برای خریداران راکد یا محتوای سفارشی برای هر چیزی در این بین است ، روش های زیادی برای شخصی سازی محتوا برای مارک های زیبایی وجود دارد.

مجموعه ابزارهای جهانی برای بومی سازی: نیمی از خریداران (51٪) نسبت به مارک های زیبایی که محتوای خلاقانه را در مناطق و رویدادهای فعلی خود بومی می کنند ، احساس وفاداری بیشتری دارند. با افزایش بازارها و بین المللی شدن بسیاری از مارک های زیبایی ، محلی سازی همه چیز است. یافتن یک راه حل تکنولوژیکی ، مانند اتوماسیون ، برای مارک های زیبایی بسیار مهم است که تمام انواع محلی را که لازم دارند بدون خدشه دار کردن کیفیت یا ارزش ویژه برند ایجاد کنند.

با ایجاد جعبه ابزار جهانی که چارچوبی را برای ابتکارات محلی فراهم می کند ، مارک های زیبایی می توانند به راحتی از هر نوع نیاز به زبان های مختلف تا تبلیغات چند بازاری بدون حمایت از بانک پشتیبانی کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>